Dragon Ball: The Breakers شامل مبارزات ۷ به ۱ است. به این معنا که هفت نفر به نام دوام آورنده (Survivor) وارد دنیایی به نام Temporal Steam می‌شوند. این افراد در مقابل یک موجود قدرتمند به نام مهاجم (Raider) قرار خواهند گرفت. مأموریت آن‌ها نیز دوام آوردن و فرار کردن از این شرایط است. دوام آورندگان قدرت خاصی ندارند و باید با کار تیمی و همینطور ارتقاء شخصیتشان در طول بازی به پیش بروند. در دنیای Dragon Ball: The Breakers تعداد زیادی وسایل نقلیه و سلاح وجود دارد که دوام آورندگان را یاری خواهند کرد.

بازی جدید دراگون بال

به توجه به برتری مهاجم امکان رویارویی با آن زیاد و در عین حال مبارزه با او دشوار است.

از طرفی مهاجم یکی از شخصیت‌های معروف دنیای دراگون بال است. یعنی کاربر می‌تواند از میان سل (Cell)، بو (Buu) و فریزا (Frieza) یکی را انتخاب کند. مهاجم به علت اینکه تنها است دارای قابلیت‌های زیادی است که در مبارزه به او کمک خواهد کرد.

قابلیت شخصی سازی نیز برای کاراکترهای دوام آورنده وجود دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از اسکین‌ها و موارد تزئینی مختلف شخصیت خود را از دیگران متمایز کنند. نکته بسیار مهم این است که این بازی با بازی دراگون بال زنُوِرس ۲ (Dragon Ball Xenoverse 2) ارتباط داشته و محتوای ذخیره شده را می‌توان به The Breakers منتقل کرد.

داستان بازی

دوام آوردن و پیشرفت برای پیروزی، این دو فاکتورهای اصلی در بازی هستند. بعد از یک اتفاق ناگهانی هفت فرد عادی ناگهان در یک Temporal Steam قرار می‌گیرند. این افراد به همراه یک مهاجم در این محیط گیر کرده که قدرت بسیار زیادی دارد.

تنها شانس آن‌ها برای فرار یافتن ماشین زمان بوده که البته مهاجم مانع آن‌ها خواهد بود. همینطور اینکه مهاجم به طور دائم قوی‌تر می‌شود. پس دوام آورندگان باید با زمان و مهاجم مبارزه کرده تا پیروز شوند.

بازی جدید دراگون بال

نکته مهم اینحاست که کاربران می‌توانند به صورت تک نفره یا تیمی از این شرایط نجات پیدا کنند. پس تصمیم به طور کامل به خود کاربر بستگی دارد. همینطور اینکه در محیط بازی موارد بسیار هستند که مبارزه را راحت‌تر خواهند کرد ولی دست یافتن به آن‌‎ها با وجود مهاجم کمی دشوار است.

تهیه کننده این بازی ریوسوکه هارا (Ryosuke Hara) در یک مصاحبه گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا طرفداران این بازی جدید در مجموعه دراگون بال را تجربه کنند. ما تمام تلاش خود را کرده تا بهترین و غنی‌ترین تجربه را در اختیار کاربران قرار بدهیم.

مجموعه دراگون بال یکی از قدیمی‌تری مجموعه‌ها بازی‌های ویدئویی است. حال این بازی جدید به طور کلی یک سبک جدید داشته که ریسک بزرگی برای سازندگان آن است. با اینحال همواره از خلاقیت در دنیای گیمینگ استقبال شده و امیدواریم بتوانند یک تجربه خوب را در اختیار کاربران قرار دهند. به این نکته دقت کنید که درست است Dragon Ball: The Breakers تنها برای کنسول‌های نسل ۸ عرضه شده باشد اما روی کنسول‌های نسل ۹ با قابلیت اجرای بازی‌های قدیمی (Backwards Compatibility) اجرا خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده از بازی Dragon Ball Breakers را ببینید.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی آنلاین چند نفره‌ی دراگون بال برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala