کپکام در بیانیه‌ای اعلام کرد:

تیم ما سخت مشغول کار روی این پروژه است. ولی برای اینکه یک تجربه بی‌نظیر باشد مجبور شدیم تا آن را دیرتر عرضه کنیم. بازه زمانی عرضه پراگماتا سال ۲۰۲۳ خواهد بود. در این میان ما تعدادی تصویر جدید از آن داریم. از صبر شما متشکریم.

پراگماتا سال گذشته برای کنسول‌های نسل ۹ به همراه کامپیوتر عرضه شد. اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست تنها چیزی که می‌دانیم این است که در دنیایی آخرالزمانی جریان دارد. همینطور اینکه سبک آن نیز ماجراجویی و اکشن است.

بازی پراگماتا

تصویر منتشر شده از این بازی توسط کپکام که در بیانیه تأخیر آن را ضمیمه کرد.

در تریلر معرفی پراگماتا موارد عجیبی وجود داشت. از یک گربه هولوگرافیک گرفته تا زمینی که در حال نابودی است. اگر تریلر را تا آخر دیده باشید متوجه خواهید شد که به طور ناگهانی اتفاقاتی در زمین افتاده و دو شخصیت اصلی ما به ماه منتقل می‌شوند. از دیگر موارد عجیب در تریلر این بود که چرا دختر بچه از هیچ چیزی برای محافظت از خود در برابر کمبود اکسیژن در ماه استفاده نمی‌کرد. یا اینکه اصلاً چرا دنیا در حال نابودی است و موارد دیگر که نیاز به پاسخ دارند.

به طور کلی در این مدت همانطور که گفتیم عرضه موارد بسیاری با تأخیر مواجه شدند. دلیل شرکت‌های سازنده هم بهبود کیفیت بازی و به نوعی ارائه بهترین حالت ممکن است. تغییری که در زمان عرضه پراگماتا ایجاد شد، تغییر بزرگی است. پس اینطور که به نظر می‌رسد ساخت این بازی از آنچه کپکام تصور می‌کرده سخت‌تر بوده و نیاز به کار بیشتری دارد. کپکام نیز تمرکز خود را روی آن گذاشته و به دلیل اینکه یک بازی جدید است امکان دارد که بیشتر از حالت عادی برای ساخت زمان ببرد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته عرضه بازی پراگماتا تا سال ۲۰۲۳ با تأخیر مواجه شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala