در سخت‌افزارهای جدیدی که این هفته عرضه شدند، شاهد بهترین و زیباترین ظاهر کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و یکی از جذاب‌ترین کنترلرها به خصوص به خاطر شفاف بودن آن هستیم. تمام این سخت‌افزارهای جدید شامل نکات مخفی و به اصطلاح ایستراگ‌های فراوان هستند. به عنوان مثال، کاربران رددیت متوجه شده‌اند که کنسول ایکس‌باکس سری ‌ایکس با استایل هیلو دارای نماد Zeta Halo مخفی در بخش جلو است. شما می‌توانید این نماد را در ادامه به همراه تصویر کامل کنسول ببینید.

ایکس‌باکس سری ایکس با استایل بازی هیلو

برای اینکه این ایستراگ را ببینید باید یک نور سیاه یا UV روی کنسول بتابانید. این یک حرکت جالب از سوی مایکروسافت برای این کنسول است که در تعداد محدود عرضه شده و عرضه‌ی بازی Halo: Combat Evolved و کنسول کلاسیک ایکس‌باکس را در سال ۲۰۰۱ جشن می‌گیرد. بازی ذکر شده به عنوان اولین بازی سری تیراندازی و اول‌شخص هیلو شناخته می‌شود که توانست تحسین منتقدان و بازیکنان را برانگیزد. در این بازی بازیکنان کنترل شخصیت مسترچیف را در قرن ۲۶ میلادی برعهده دارند. گفتنی است که نسخه‌ای بهبودیافته از این بازی به مناسبت ده سالگی آن در سال ۲۰۱۱ میلادی روی ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد.

با این حال این تنها نکته‌ی مخفی نیست. اگر کنترلر نسخه‌ی بیستمین سالگرد را خریداری کرده باشید، نور UV نیز مفید خواهد بود. اگر نور ماوراء بنفش را به بسته‌بندی آن بتابانید، کنترلر کلاسیک Duke را خواهید دید که با کنسول ایکس‌باکس در سال ۲۰۰۱ عرضه شد. در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

ایستراگ دوک
کنترلر بیستمین سالگرد ایکس‌باکس

این نکات جالب تنها به موارد گفته شده ختم نمی‌شوند. اگر بتوانید کنترلر ایکس‌باکس الایت ۲ را با استایل هیلو خریداری کنید، مایکروسافت کد خاصی را بسته‌بندی آن برای شما قرار داده است که به شما امکان می‌دهد کمی جذابیت کنترلر را در بازی هیلو اینفینیت به تفنگ‌های خود اضافه کنید.

این کنترلر به صورت مینیاتوری در نسخه‌ی چندنفره‌ی بازی به سلاح‌های شما متصل می‌شود. حتی پوسته‌هایی برای سلاح‌ها نیز در نظر گرفته شده است. در ادامه تصاویر این کنترلر زیبا به همراه ویژگی‌های اضافی که برای سلاح شما در بازی فراهم می‌کند، آورده شده است.

halo elite controller charm
کنترلر الایت هیلو

مایکروسافت همیشه عادت داشته تا ایستراگ‌ها و نکات مخفی جالبی را در جاهای مختلف پنهان کند. به عنوان مثال فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، قبل از اعلام رسمی، ایکس‌باکس سری اس را در قفسه‌ی اتاق خود پنهان کرده بود. از طرفی مستر چیف نیز در داخل ایکس‌باکس وان ایکس و سوار بر عقرب و همچنین به صورت نمادین در بخشی از فن ایکس‌باکس سری ایکس پنهان شده است.

منبع: The Verge

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته مایکروسافت ۲۰ سالگی ایکس‌باکس را با نسخه‌های ویژه جشن می‌گیرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala