از اطلاعات منتشر شده می‌توان به شخصیت‌های جدید به نام‌های ناخدای دزد دریایی بیکه (Bikke) و خانواده سلطنتی کورنلیا (Cornelia Royal Family) اشاره کرد. همینطور اینکه در مورد سبک مبارزه و مکان‌های بازی نیز صحبت شد.

  • نگاه سریع: Stranger of Paradise Final Fantasy Origin

جزئیات و اطلاعات منتشر شده از این قرار هستند؛

در این بازی نقش آفرینی و اکشن شخصیت اصلی بازی به نام جک (Jack) با چالش‌های بسیاری روبرو خواهد شد. او در تلاش است تا روشنایی را به کورنلیا بازگرداند، شهری که توسط تاریکی تسخیر شده است. بازی غریبه‌ای از بهشت دارای گیم‌پلی اکشن است که در آن بازیکنان توانایی‌های زیادی داشته که باید از آن‌ها در مبارزه استفاده کنند.

بازیکنان می‌توانند از عناصر نقش آفرینی نیز در بازی لذت برده و ابزارهای مختلف بدست بیاورند. همینطور اینکه برای ارتقاء شخصیتشان می‌توانند کار گرفته و از آن برای بهبود وسایل و کاراکتر خود استفاده کنند.

کاراکترهای جدید معرفی شده:

  • ناخدا دزد دریایی بیکه (Pirate Captain Bikke): یک ناخدای دزد دریایی که رئیس شهر پراووکا (Pravoka) است. در مبارزات او از یک تبر دو دستی استفاده می‌کند که می‌تواند ضربات سهمگینی به دشمنان وارد کند. به دلیل اینکه تاریکی دریاها را درگیر کرده دیگر کشتی‌هایی که بیکه به دنبال آن‌ها بود وجود ندارند. پس به همین علت او گنجی نیز پیدا نمی‌کند.
  • شاه کورنلیا (King of Cornelia): او قانون گذار کورنلیا است. او یک چیز خاص در جک دیده و تلاش‌های او برای مقابله در برابر هرج و مرج را درک می‌کند. به همین علت به او شدیداً امیدوار است.
  • لاگون وزیر (Minister Lagone): یک وزیر باهوش که تمام تلاش خود را برای یافتن فردی که با پیشگویی لوهکان (Luhkan) تطابق داشته باشد، می‌کند. او تصمیم میگیرد تا سفر جک و همراهانش را بررسی کند تا اشتباهات آنان را تکرار نکند.
  • ملکه جین (Queen Jane): او نیز یکی از نقش‌های فرعی را در بازی داشته و به عنوان حامی جک است.
  • میا (Mia): مانند خواهر بزرگترش، سارا، میا بسیار دلسوز شهروندان کورنلیا است. او در مواقعی حتی با وزیر مقابله کرده است.
غریبه‌ای از بهشت

تصویر ناخدا بکه

توضیحات صحنه‌های موجود

شاه کورنلیا باور دارد که جک و دوستانش مبارزان روشنایی هستند و پیشگویی لوهکان را به آن‌ها نشان می‌دهد. او بسیار به ۴ مبارز جدید امیدوار است و می‌داند که این افراد می‌توانند تاریکی را از شهرش دور کنند.

سارا در حال اجرای لوت (سازی مشابه گیتار با صدایی متفاوت) است. میا نیز با انگیزه به آن گوش می‌دهد. نکته جالب اینجاست که سارا در حال نواختن موسیقی متن بازی فاینال فانتزی است. این تیم بعد از عبور از پل به بیکه روبرو شده و با او برخورد دارند.

سیستم مبارزه

سیستم Break Gauge: یک مورد کلیدی در سیستم مبارزه این بازی همین سیستم شکستن Gauge است. یعنی شما باید تلاش کنید تا ظرفیت دشمن را به اتمام رسانده و آن را از بین ببرید. در اصل با استفاده از توانایی‌ها و حرکات خاص خط زرد بالای دشمن که نشان‌دهند Gauge است را باید کم بکنید. زمانی که این خط به اتمام برسد جک یک حرکت با یک حرکت قدرتمند دشمن را از بین خواهد برد. (چیزی مشابه Posture در بازی سکیرو)

به این نکته دقت کنید که خود جک نیز دارای سیستم Gauge است. به همین دلیل باید مراقب باشید تا آن نیز خالی نشود. به دلیل اینکه اگر به اتمام برسد جک گیج خواهد شد و از دشمن ضربه می‌خورد.

غریبه‌ای از بهشت

دقت کنید که امکان دارد کم کردن Gauge از کم کردن جان دشمن راحت‌تر باشد.

توانایی‌های ناگهانی (Instant Abilities): اگر شما یکی از ضربات خاص دشمن که به رنگ بنفش است با استفاده از سپر روح (Soul Shield) دفع کنید، می‌توانید همان حرکت را انجام داده و به دشمن ضربه بزنید. نکته مثبت این حرکت این است که از MP استفاده نمی‌کند. به همین دلیل بدون محدودیت قابل استفاده است. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید حرکات غیر منتظره‌ای را در مبارزه اجرا کنید.

غریبه‌ای از بهشت

مکعب (Cube): استفاده از مکعب جان شما را کامل خواهد کرد ولی دشمنان شما را در یک سیاهچال زنده خواهد کرد. اگر هم در طول سفر خود از بین بروید دوباره از آخرین مکعبی که لمس کردید مسیر را آغاز خواهید کرد. (چیزی مانند بان‌فایر در دارک سولز)

غریبه‌ای از بهشت

مکان‌ها

  • پراووکا (Pravoka): بعد از عبور از پل شمالی شما با دروازه پراووکا روبرو خواهید شد. افراد داخل این شهر به دنبال کریستال‌های نور با کمک شاه کورنلیا هستند.
  • دروازه دریایی پراووکا (Pravoka Seaport): زمانی که شما از غارها عبور کنید. به یک کشتی خواهید رسید که در این منطقه قرار دارد.

غریبه‌ای از بهشت

غریبه‌ای از بهشت

بازی Stranger of Paradise یک داستان جانبی از سری بازی فاینال فانتزی است. دستگاه‌های پذیرای آن نیز کنسول‌های نسل ۸ و ۹ سونی به همراه کامپیوترهای شخصی هستند. این بازی قرار است در تاریخ ۲۷ اسفند عرضه شود.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی و داستان Stranger of Paradise منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala