چندی پیش تعدادی تصاویر جدید از بازی مورد انتظار Project CARS 2 منتشر شد. این تصاویر در ادامه قابل مشاهده است. همان طور که اطلاع دارید، هم اکنون استدیو Slightly Mad در حال کار بر روی نسخه دوم بازی Project CARS 2 است که قرار است در پاییز سال جاری برای پلتفرم‌های مقصد خود عرضه […]

با تصاویری جدید از بازی Project CARS 2 همراه باشید

چندی پیش تعدادی تصاویر جدید از بازی مورد انتظار Project CARS 2 منتشر شد. این تصاویر در ادامه قابل مشاهده است.

همان طور که اطلاع دارید، هم اکنون استدیو Slightly Mad در حال کار بر روی نسخه دوم بازی Project CARS 2 است که قرار است در پاییز سال جاری برای پلتفرم‌های مقصد خود عرضه شود.

نسخه اول این بازی که در زمان انتشار خود توانست نظر منتقدان و طرفداران سبک بازی‌های مسابقه ای را به خود جلب کند، تمرکز زیادی بر روی گرافیک و طراحی جزئیات بالای بازی داشت که البته نسخه دوم از این موضوع جدا نیست. در همین رابطه ، چندی پیش سازندگان بازی تعدادی تصاویر جدید از Project CARS 2 منتشر کردند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

طبق گفته سازندگان، بازی با کارت گرافیک NVIDIA Titan XP و پردازنده Intel  i7 6850K ، می‌تواند با ثبت ۶۰ فریم در حالت ۴K ، بهترین تجربه بازی‌های مسابقه ای را به کاربر ارائه دهد. همچنین در بخش تنظیمات بازی، گزینه‌های شخصی سازی آب و هوای بازی ، مثل جزئیات بالای برف در جاده کوهستانی و باران در شب، در دسترس بازیکنان خواهد بود و البته می‌توانند با انتخاب حالت Ultra، از تمامی این شخصی سازی‌ها با دریافت بالا ترین فریم، از تجربه بازی لذت ببرند.

بازی Project CARS 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر مصادف با جمعه ۳۱ شهریور، برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

تصاویر جدید عنوان Project CARS 2:

منبع متن: gamefa