نماینده یوبیسافت اعلام کرده که شایعات مربوط به کاهش بازیکنان For Honor دروغ است و آن‌ها آماده عرضه به‌روزرسانی جدید برای تمامی این افراد هستند. شایعاتی در خصوص کاهش تعداد بازیکنان For Honor، بازی شرکت یوبیسافت که طبق آمار استیم (Steam) بازیکنان کمی دارد، به گوش می‌رسد. البته که تعداد بازیکنان شبکه استیم ملاک قابل اعتمادی […]

نماینده یوبیسافت شایعه کاهش تعداد بازیکنان For Honor را رد کرد

نماینده یوبیسافت اعلام کرده که شایعات مربوط به کاهش بازیکنان For Honor دروغ است و آن‌ها آماده عرضه به‌روزرسانی جدید برای تمامی این افراد هستند.

شایعاتی در خصوص کاهش تعداد بازیکنان For Honor، بازی شرکت یوبیسافت که طبق آمار استیم (Steam) بازیکنان کمی دارد، به گوش می‌رسد. البته که تعداد بازیکنان شبکه استیم ملاک قابل اعتمادی نیست چرا که نه تنها بازیکنان بازی بر روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را مشخص نمی‌کند، بلکه تعداد بازیکنان یو‌پلی یوبیسافت (uPlay) از کاربران استیم، قابل تفکیک نیستند.

این نخستین بار نیست که چنین اتفاقی برای عناوین یوبیسافت رخ داده است. به نظر می‌رسد که For Honor نیز به مانند برخی دیگر از عناوین یوبیسافت، با کاهش بازیکنان بخش چندنفره روبه‌رو شده است اما یکی از نمایندگان یوبیسافت این خبر را “دروغ” خوانده و گفته‌است که نمی‌توان به این اعداد اعتماد کرد:

به‌روزرسانی جدید این بازی در طول این روز عرضه شده و کمی طول می‌کشد تا تمام کاربران به آن دسترسی پیدا کنند. بازیکنان زیادی For Honor را بازی می‌کنند. به شایعات توجه نکنید. کسان زیادی هستند که For Honor را بازی می‌کنند و ما باید این به‌روزرسانی را برای آن‌ها فراهم کنید. این خبر‌ها همه دروغ هستند.

به تازگی جیسون فاندن برگ، کارگردان و طراح اصلی بازی For Honor نیز یوبیسافت را ترک کرده است. به‌روزرسانی ۱٫۰۹ این بازی، هم‌اکنون، برای بازیکنان کامپیوتر‌های شخصی قابل استفاده می‌باشد و در تاریخ ۲۰ جولای، برای بازیکنان پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa