علی‌رغم اینکه بازی Neo: The World Ends with You (به‌صورت مخفف Neo:TWEWY) موفق شده نظر مثبت منتقدان مختلف را جلب کند (با توجه به پلتفرم‌هایی که بازی برای آن‌ها عرضه شده، امتیاز متاکریتیک بین ۸۰ تا ۸۲ است)، ظاهراً این اثر نتوانسته به آن اندازه‌ای که اسکوئر انیکس امیدوار بوده، فروش داشته باشد. این می‌تواند برای طرفداران این بازی هم نگران‌کننده باشد.

  • دنباله‌ی The World Ends with You برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه می‌شود

این خبر با استناد به گزارش اسکوئر انیکس برای سال مالی۲۰۲۲/۲۳  به دست آمده است. در اوایل ماه این گزارش اعلام شد اما نتایج آن اخیراً به‌صورت آنلاین منتشر شده است و در توضیحات آن برای نتیجه‌ی نیمه‌ی اول این سال مالی توضیحاتی درباره‌ی فروش Neo:TWEWY گفته شده است.

یوسوکه ماتسودا، رئیس شرکت اسکوئر انیکس در جریان این گزارش بیان کرد: «بخش بازی‌های ما در سه‌ماهه‌ی دوم این سال مالی بازی‌های Life is Strange: True Colors و Neo: The World Ends with You را منتشر کرده است. ما برنامه‌هایی داریم تا بازی Life is Strange: True Colors و همچنین کلکسیون بازسازی قسمت اول را در آینده‌ی نزدیک برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کنیم. ما امیدواریم که هر دو عنوان در درازمدت به فروش خوب خود ادامه دهند.»

با این وجود، او در ادامه‌ی صحبت‌هایش بیان کرد: «اگرچه Neo: The World Ends with You توانسته بازخورد خوبی را توسط کاربران دریافت کند، از نظر فروش از انتظارات اولیه ما عملکرد ضعیف‌تری داشته است.»

بازی Neo:TWEWY دنباله‌ای است برای بازی نقش‌‌آفرینی The World Ends with You که در سال ۲۰۰۷ برای کنسول نینتندو دی‌اس منتشر شده بود. البته، قسمت اول این بازی بعدها در قالب یک نسخه‌ی ارتقاءیافته در سال ۲۰۱۸ برای کنسول سوییچ هم به انتشار رسید. شما می‌توانید این اثر را حتی روی گوشی‌های همراه دارای سیستم‌عامل اندروید و iOS هم تجربه کنید و به دنیای عجیب بازی ورود پیدا کنید.

همچون بازی اول، Neo:TWEWY شما را به خیابان‌های شیبویا در توکیو می‌برد، جایی که شخصیت اصلی و دوستش خود را در بازی دروگرها (ریپرها) می‌بینند. نبردی که برای آن‌ها یا زندگی یا مرگ را به همراه خواهد داشت و آن‌ها در این راه باید برای بقای خود مبارزه کنند. در این بازی بازیکنان نقش شخصیتی به نام ریندو (Rindo) را بر عهده خواهند داشت و باید سعی کنند از رازهای نهفته در این بازی مرگبار آگاه شده و از آن نجات پیدا کنند.

این خبر از این جنبه می‌تواند برای طرفداران سری نگران‌کننده باشد که ممکن است با این عملکرد فروش کمتر از حد انتظار Neo:TWEWY، آینده‌ی این سری بازی سرگرم‌کننده به خطر بیفتد.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته دنباله‌ی بازی The World Ends With You در حد انتظارات نفروخته است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala