در کنار این خبر، اتلوس (Atlus)، ناشر این بازی، اعلام کرد که ۱۳ سنتینلز روی کنسول پلی‌استیشن ۴ بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. این بازی در سال ۲۰۱۹ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در ژاپن و در سال ۲۰۲۰ در کل جهان عرضه شد.

13 سنتینالز

بازی ۱۳ سنتینلز در حالت عادی سبکی دو بعدی گونه داشته و کاراکتر شما از چپ به راست یا برعکس حرکت خواهد کرد.

هر دو نسخه دیجیتالی و فیزیکی بازی ۱۳ سنتینلز شامل بخش‌های اضافه نیز خواهد بود. از این موارد می‌توان به فایل‌های سری دیجیتالی (Digital Secret Files) و اثرات هنری دیجیتالی (Digital Artworks) اشاره کرد. همینطور اینکه پوشش نسخه فیزیکی دو رو بوده و دو طرف مختلف دارد.

بازی ۱۳ سنتینلز توسط شرکت وانلاوِیر ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی به سبک ماجراجویی و حالتی خاص دارد. در این بازی کاراکتر شما تنها به چپ و راست می‌تواند حرکت کند و سبکی مشابه بازی‌های دو بعدی است. در بازی ۱۳ سنتیننتلز کاربر کنترل ۱۳ کاراکتر مختلف را برعهده دارد. او باید داستان خود را ساخته و تلاش کند تا با انتخاب دیالوگ‌های مناسب بازی را به جلو ببرد. این بازی وابسته به اینترنت بوده و پاسخ‌ها همگی در فضای ابری وجود دارند. به همین علت محدودیتی در جواب‌ها وجود نداشته و هر بازیکن ممکن است تجربه‌ای متفاوت داشته باشد.

13 سنتینالز

مبارزه در این بازی کاملاً به سبک استراتژی بوده که تفاوت زیادی با حالت عادی بازی دارد.

شما در بازی ۱۳ سنتینلز می‌توانید داستان خود را از یک فلوچارت ببینید و متوجه شوید که چه مواردی را انتخاب کرده‌اید. حالت مبارزه نیز در این بازی به سبک استراتژی است و شما ۶ کرکتر را انتخاب کرده و با آن‌ها می‌جنگید. به طور کلی این بازی سبکی بسیار جالب و متفاوت داشته که باعث شده طرفداران زیادی را به خود جلب کند. همینطور اینکه ۱۳ سنتینلز از طرف منتقدان نیز تحسین شده است و توانسته نمره ۸۵ را از متاکریتیک دریافت کند.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی ۱۳ Sentinels به نینتندو سوییچ خواهد آمد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala