به تازگی کپکام (Capcom) از لباس‌ها و استیج‌های جدیدی برای بازی Street Fighter V رونمایی کرده است که شامل چند لباس و استیج از نسخه‌های قبلی این سری و تعدادی موارد جدید می‌شود امروز کپکام به معرفی لباس‌ها و استیج‌هایی برای Street Fighter V پرداخت که باعث هیجان و زنده‌شدن حس نوستالژیک هواداران این سری قدیمی […]

Street Fighter V گذشته‌ی غنی‌اش را با لباس‌ها و استیج‌های جدید، جشن خواهد گرفت

به تازگی کپکام (Capcom) از لباس‌ها و استیج‌های جدیدی برای بازی Street Fighter V رونمایی کرده است که شامل چند لباس و استیج از نسخه‌های قبلی این سری و تعدادی موارد جدید می‌شود

امروز کپکام به معرفی لباس‌ها و استیج‌هایی برای Street Fighter V پرداخت که باعث هیجان و زنده‌شدن حس نوستالژیک هواداران این سری قدیمی و کهنه‌کار صنعت بازی‌های ویدئویی می‌شود.

با توجه به بیانیه‌ای که شرکت کپکام برروی وبلاگ خود منتشر کرده است، علاقه‌مندان می‌توانند بسته‌ی الحاقی جدید بازی را که شامل یک استیج کلاسیک از نسخه‌های قبلی و چند لباس برای برخی کاراکترها می‌شود، از تاریخ ۲۵ جولای (۳ مرداد) و با پرداخت ۳٫۹۹ دلار برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی دانلود کنند.

مهم‌ترین قسمت این بسته‌ی الحاقی، استیج معروف ریو در سال ۱۹۹۱ است که برروی سقف یک معبد بزرگ واقع است و در بازی Street Fighter V با نام‌ “iconic Suzaku Castle” شناخته خواهد شد.

 

مورد دیگر این بسته مربوط به لباسی برای شخصیت Alex از عنوان Street Fighter III می‌شود که شامل یک شلوار سبز رنگ و زیبا برای این شخصیت می‌شود. کپکام در بیانیه‌ی خود عنوان داشته‌است که تمام لباس‌هایی که قرار است با این بسته به Street Fighter V اضافه شوند، دلالت بر این دارند که اتفاقات قسمت پنجم، پس از وقایع قسمت سوم بازی به وقوع پیوسته است.

مورد بعدی مربوط به لباسی برای نینجای محبوب سری بازی‌های Street Fighter، یعنی Ibuki است که آن هم از نسخه‌ی سوم بازی به Street Fighter V منتقل شده است. کپکام بیان کرده است که هدف مهمی از انتقال این لباس به قسمت پنجم دارد.

آخرین لباس نوستالژیکی که کپکام برای این بسته‌ی الحاقی در نظر گرفته است، مربوط به شخصیت مخوف Juri از نسخه‌ی چهارم بازی است ؛ نسخه‌ای که وقایع آن مربوط به بعد از اتفاقات نسخه‌ی پنجم می‌شود.

اگر فکر کرده‌اید که این آخرین خبری است که امروز از بازی Street Fighter V می‌شنوید، سخت در اشتباه هستید. علاوه بر موارد بالا، کپکام در وبلاگ خود اشاره کرد که لباس “Capcom Pro Tour 2017 Champions Choice” با قیمت ۵٫۹۹ دلار و استیج “Capcom Pro Tour 2017” با قیمت ۹٫۹۹ دلار که هردو مربوط به مسابقات جهانی بازی Street Fighter V می‌شوند، از تاریخ ۲۵ جولای در دسترس خواهند بود. استیج “Capcom Pro Tour 2017” که با نام “Kanzuki Family Stadium” هم شناخته می‌شود، یکی از جذاب‌ترین و پرجزئیات‌ترین استیج‌های این بازی است که هیجان زیادی را به بازیکنان در حین مبارزه، تزریق خواهد کرد.

همانطور که احتمالا باخبر هستید، زمانی که Du Dang با نام مستعار “NuckleDu” در مسابقات Capcom Cup 2016 به پیروزی دست یافت، اجازه‌ی طراحی لباسی سفارشی برای شخصیت مورد علاقه‌اش را کسب کرد. او تصمیم گرفت که لباس یک افسر نظامی را بر تن شخصیت Guile کند و حالا می‌تواند ثمره‌ی انتخابش را مشاهده کند.

Street Fighter V در تاریخ ۱۶ فوریه‌ی ۲۰۱۶ برای دو پلتفرم پلی‌ استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شد، اما به دلیل کمبود محتوا به موفقیت‌ نسخه‌های قبلی بازی دست پیدا نکرد، اما کپکام از زمان انتشار بازی تا کنون در حال بهبود این مشکل است.

منبع متن: gamefa