شرکت ناشر اسپانیایی BadLand Games، با بازگشایی و تاسیس یک استودیوی جدید در کشور لهستان، دامنه و گستره کاری خود را افزایش داد و یک قدم دیگر به تبدیل شدن به یک ناشر بزرگ و مشهور، برداشت. همان طور که گفته شد، شرکت ناشر BadLand Games به تازگی استودیوی جدیدی را در شهر ورشو در کشور لهستان […]

BadLand Games استودیوی جدیدی را در لهستان بازگشایی کرد

شرکت ناشر اسپانیایی BadLand Games، با بازگشایی و تاسیس یک استودیوی جدید در کشور لهستان، دامنه و گستره کاری خود را افزایش داد و یک قدم دیگر به تبدیل شدن به یک ناشر بزرگ و مشهور، برداشت.

همان طور که گفته شد، شرکت ناشر BadLand Games به تازگی استودیوی جدیدی را در شهر ورشو در کشور لهستان افتتاح کرد. این موضوع، به این شرکت اسپانیایی کمک می‌کند که وسعت فعالیت های آن ها گسترش یابد و همکاری‌شان با استودیو های مستقل قوی تر شود. استودیوی ورشو، از همین ابتدا، ساخت پروژه جدیدی را آغاز کرده است و مشخص است که آن ها در کار خود جدی هستند. علاوه بر این، شرکت ناشر BadLand Games، بخش مخصوص انتشار خود برای بازی های مستقل را تشکیل داده اند که BadLand Games Publishing نام دارد.

برای کسانی که با شرکت BadLand Games آشنایی خاصی ندارند، باید توضیح بدهیم که این شرکت ناشر اسپانیایی تا به حال در نشر عناوین مستقلی مانند BOOR ،Velocity 2X و The Sexy Brutale دخالت داشته است که این کارهای نشر به بخش ها و فعالیت های گوناگونی مانند نشر فیزیکی محصولات نیز مرتبط می‌شوند. این شرکت همچنین یک بازی داخلی دارد که نام آن Awe است.

در مورد فعالیت های جدید این شرکت بد نیست اشاره کنیم که طبق اعلام BadLand Games، طی فعالیت جدید آن‌ها، دو بازی در دست انتشار وجود دارد، یکی از آن‌ها بازی Vostok Inc نام دارد که یک بازی «شوتر دو استیک» بوده و به وسیله استودیوی Nosebleed Interactive خلق شده است (در بریتانیا). این بازی در ماه جولای (ماه جاری) برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ویتا منتشر می‌شود. بازی بعدی Necrocosmos نام دارد که یک بازی اکشن با سبک و سیاق مترویدوانیایی بوده و به وسیله استودیوی اسپانیایی Andromeda Project ساخته شده است. این بازی در ماه آگست سال جاری وارد کیک استارتر می‌شود.

مدیر کل BadLand Games، آقای Luis Quintans به مناسبت گسترش فعالیت های شرکت توضیح داد:

BadLand Games Publishing از جاه طلبی و حس خلاقیت و تازگی در جهت ارایه بازی‌های مستقل برای مخاطبان بیشتر و گسترده تر متولد شده است. استودیو های جدید بسیاری تاسیس می‌شوند که در رویداد ها و همایش های زیادی شرکت می‌کنند و حضور دارند و هدف ما این است که در عمومی کردن محتواهای خلاقانه آن‌ها، کمک کنیم.

شرکت Badland Games به تازگی نسخه فیزیکی بازی جدید استودیوی Cavalier را برای پلی‌استیشن ۴ منتشر کرد (در بریتانیا) که یک بازی ساخته شده با همکاری استودیوی Tequila Works است.

منبع متن: gamefa