از طرفی تصاویری از مناطق بازی منتشر شده که نشان می‌دهد که فضای دیستوپیایی و داستان بازی حول دو شهر جدید، یکی بالای دیگری می‌چرخد. شهر بالا به عنوان جامعه‌ای آزاد و ثروتمند به رهبری یک کارآفرین موفق توصیف می‌شود؛ در حالی که گفته می‌شود شهر زیرزمینی منزوی و جدا از جهان بالا است و ظاهرا توسط یک دیکتاتور رهبری می‌شود که به دنبال جنگ است. مرز این دو شهر flipside zone نامیده می‌شود و به عنوان نقطه‌ای پرتنش در درگیری‌های جاری بین دو شهر توصیف می‌شود. یکی دیگر از جزئیات جذاب، استفاده از نمادهای پرنده و قفس در بازی سوم است که می‌تواند نسخه‌ی چهارم را با جهان، داستان یا شخصیت های آن بازی مرتبط کند.

  • بایوشاک اینفینیت؛ دشواری‌ها و پیچیدگی‌های ساخت اثری بحث‌برانگیز

طبق گفته‌ی کاربری در توییتر، ظاهرا بازی جدید از این سری، BioShock Isolation نامیده می‌شود که لوگوی آن نیز به اشتراک گذاشته شده است. اگرچه افشاکننده می‌گوید عنوان بازی ممکن است در آینده تغییر کند. بر اساس اطلاعات فاش شده، این نسخه روی موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه داده خواهد شد. البته در گذشته با توجه به فراخوان استخدام استودیو، وجود این موتور بازی‌سازی مشخص شده بود. در همین حال، ظاهرا تیم سازنده‌ی بازی متشکل از چندین فرد باسابقه است که علاوه بر کار روی نسخه‌ی سوم بایوشاک، روی بازی‌هایی نظیر Shadow of the Tomb Raider، Mafia 3، Watch Dogs: Legion و غیره کار کرده‌اند.

تصویری از بازی بایوشاک اینفینیت

تصویری از بازی بایوشاک اینفینیت

  • از بایوشاک تا بی‌کران؛ تحلیل‌ها و فلسفه‌ها

در حالی که استودیوی سازنده و ناشر بازی چیزی در مورد بازی به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند، فراخوان‌های استخدام استودیو به برخی جزئیات اشاره کرده‌اند، مانند این که بازی جهان‌باز است و در یک دنیای جدید و خارق‌العاده اتفاق می‌افتد. همچنین گفته شده دارای سیستم گفتگو و هوش مصنوعی جدیدی خواهد بود. در ادامه تصاویر منتشر شده آمده است.

طبق شایعات، BioShock Isolation در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی خواهد شد. بنابراین اگر واقعا چنین باشد، به زودی می‌توانیم از صحت اطلاعات ذکر شده به طور رسمی اطمینان پیدا کنیم.

منبع: GameRant

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته شایعات بایوشاک بعدی از وجود دو شهر متفاوت در بازی خبر می‌دهند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala