این فرمان با قطعات خود، فرمان‌های گیمینگ مسابقه‌ای با قیمت پایین‌تر را کنار می‌گذارد تا فرمانی بسیار نرم‌تر، با بازخورد نیروی بیشتر و دقیق‌تری ارائه کند و این کار را با اندازه‎‌ای کوچک نیز انجام می‌دهد. فرمان GT DD Pro به‌صورت استاندارد ۵ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌کند، اما با استفاده از کیت Boost 180 که به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود، می‌توان این گشتاور را تا ۸ نیوتن‌متر افزایش داد. شمایل فرمان با لوگوی سری‌ بازی‌های گرن توریسمو و با تمام دکمه‌های پلی‌استیشن همانطور که انتظار دارید، پوشانده شده است. چهار ضامن رنگی نیز وجود دارند تا بتوانید در حین مسابقه تنظیمات خودرو را تغییر دهید. در بالای بدنه‌ی اصلی فرمان، یک صفحه‌ نمایش OLED سفید و یک نوار RevLED برای ارائه‌ی بازخورد در مورد عملکرد خودرو و تنظیماتی که شما در حال انجام آن هستید نیز قرار دارند. در نهایت به پدال ها می‌رسیم. این فرمان شامل مجموعه‌ای از دو پدال می‌شود که می‌تواند با یک کیت تونینگ، کیت کلاچ و کیت لودسل برای طرفداران گسترش داده شود.

Fanatec GT DD Pro

اگرچه Gran Turismo DD Pro به شدت با در نظر گرفتن طراحی کنسول پلی‌استیشن ۵ و بازی گرن توریسمو ۷ به بازار عرضه خواهد شد، اما این فرمان با پلی‌استیشن ۴ و بازی‌های اصلی و شناخته‌شده‌ی مسابقه‌ای روی رایانه‌های شخصی نیز سازگار است. Gran Turismo DD Pro هم اکنون با قیمت ۶۹۹.۹۵ یورو در دسترس است. در صورتی که قصد داشته باشید از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید، قیمت این فرمان تا ۹۶۹.۸۵ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

همانطور که گفته شد بازی گرن توریسمو ۷ در ۱۳ اسفند برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ منتشر می‌شود. این اثر نیز همانند بسیاری از بازی‌های این روزها میان‌ نسلی خواهد بود و برای ارتقای آن به کنسول‌های نسل جدید، باید هزینه‌ی ۱۰ دلاری آن را بپردازید. پلیفونی دیجیتال اخیرا مجموعه‌ای از ویدیوهای پشت صحنه‌ی بازی را منتشر کرده است تا ویژگی‌هایی مانند تنوع خودروهای بازی را که به عدد ۴۰۰ می‌رسند، به نمایش بگذارد.

گرن توریسمو 7

گفتنی است که استودیوی سازنده از همان لحظه‌ای که بازی گرن توریسمو ۷ را معرفی کرد، از آن به عنوان یک تجربه‌ی سنتی از این سری یاد کرد. در واقع کازونوری یاماچی به عنوان رئیس استودیوی پلیفونی دیجیتال بیان کرده که این بازی در بخش کمپین به ریشه‌های خود باز خواهد گشت. همچنین پشتیبانی از کنترلر دوال‌سنس نیز به طور کامل برنامه‌ریزی شده است.

منبع: tsa

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اولین فرمان رسمی ماشین بازی برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala