نسخه‌ی نسل بعدی این دو بازی در ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۲۱ برای دو پلتفرم پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/ اس عرضه شوند اما در ماه اکتبر نسخه‌ی نسل جدید هر دو بازی ویچر ۳ و سایبرپانک ۲۰۷۷ تا سال ۲۰۲۲ میلادی با تأخیر مواجه شدند. تاریخ عرضه‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ و تاریخ‌ عرضه‌ی ویچر ۳ به سه‌ماهه‌ی دوم آن سال موکول شد.

  • نسخه‌ی نسل نهمی ویچر ۳ و سایبرپانک ۲۰۷۷ تا سال ۲۰۲۲ تأخیر خورد

شرکت سی دی پراجکت در گزارش نتایج مالی سه‌ماهه‌ی اخیر خود در روز دوشنبه گفت که هر دو نسخه در مسیر رسیدن به تاریخ هدف خود هستند. نسخه‌ی جدید سایبرپانک ۲۰۷۷ قرار است به‌صورت جداگانه و در قالب یک آپدیت نسل بعدی رایگان برای افرادی که نسخه‌ی نسل فعلی بازی را تهیه کرده‌اند، عرضه شود.

تاریخ عرضه ویچر 3 و سایبرپانک 2077

نسخه‌ی نسل بعدی بازی ویچر ۳ هم که به‌صورت داخلی توسط استودیوی «سیبر اینترکتیو» (Saber Interactive) توسعه‌ داده می‌شود، داری چند آیتم جدید در قالب بسته‌ی الحاقی خواهد بود که از سریال ویچر نت‌فلیکس الهام گرفته شده‌اند. این اثر هم قرار است به‌صورت جداگانه برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس و پلی‌استیشن ۵ برای خرید در دسترس قرار گیرد. با این حال، برای افرادی که در گذشته بازی اصلی را روی کامپیوتر، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ خریداری کرده‌اند، این نسخه از طریق یک آپدیت رایگان در دسترس خواهد بود.

آدام کیچینسکی، رئیس سی دی پراجکت، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی اقتصادی لهستانی Rzeczpospolita که در هفته‌ی قبل منتشر شد، درباره‌ی تأخیر نسخه‌ی نسل نهمی سایبرپانک ۲۰۷۷ بیان کرد: «تصمیم گرفتن برای به تعویق انداختن تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تصمیم دشواری بود. با این حال، ما اطمینان داریم که این تصمیم درستی است. به‌ویژه به این خاطر که توسط تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی پیشنهاد داده شده است.»

او در ادامه‌ی صحبت‌های اضافه می‌کند: «ما به زمان اضافی نیاز داریم تا جنبه‌ی بصری و عملکرد بازی را به بهترین شکل ممکن در طول بازی تنظیم کنیم و بهترین تجربه از آن را ارائه دهیم.»

  • آپدیت نسل بعدی ویچر ۳ نیمه‌ی دوم ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

پس از حواشی ایجادشده نسبت به عرضه‌ی جنجالی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ که روی کنسول‌های نسل هشتم مشکلات فراوانی را به همراه داشت و تا حد زیادی تجربه‌ی آن دشوار و حتی غیرقابل‌تحمل بود، سی دی پراجکت رد امیدوار است که با عرضه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی این اثر بتواند دوباره نظر طرفداران را بازگرداند و نسخه‌ی مطلوبی را برای طرفداران کنسول‌های خانگی ارائه دهد. از آن‌سو، طرفداران برای عرضه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی بازی تحسین‌شده و به‌یادماندنی سی دی پراجکت رد یعنی بازی ویچر ۳ هم به‌شدت انتظار می‌کشند.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته نسخه‌ی نسل بعدی ویچر و سایبرپانک طبق برنامه عرضه می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala