طبق چیزی که یوسوکه سایتو (Yosuke Saito)، یکی از سازندگان بابیلونز فال، گفته ما باید انتظار داشته باشیم تا موارد زیادی از فاینال فانتزی ۱۴ را داخل این بازی ببینیم. او تأکید کرد که این موارد بیشتر از ابتدای بازی وجود داشته و در ادامه کمتر خواهند بود. به همین دلیل است که در نسخه بتا نیز موارد زیادی از فاینال فانتزی ۱۴ مشاهده شده است.

  • نگاهی به گیم‌پلی بازی Babylon’s Fall؛ ادغامی از نیر و دستینی

babylons fall

سایتو گفت که با استفاده از ابزار موجود در فاینال فانتزی ۱۴، تیم سازنده توانست تنوع زیادی از سلاح‌ها را در بازی ایجاد کند. البته ابزار و سلاح‌های مخصوص بابیلونز فال نیز وجود دارد ولی با فاینال فانتزی ۱۴ موارد بیشتری در بازی حضور خواهند داشت. در ادامه سایتو گفت که نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، کارگردان بازی فاینال فانتزی ۱۴، نیز در ساخت بابیلونز فال به تیم سازنده کمک کرده است. با کمک یوشیدا، از حجم کاری تیم سازنده بسیار کم شده و توانسته‌اند روی بخش‌های دیگر بازی تمرکز کنند.

چیزی که نگران کننده است این است که بابیلونز فال با وجود این موارد گرفته شده از فاینال فانتزی ۱۴ حالتی تکراری پیدا کند. البته این موضوع تا زمانی که بازی به طور کامل عرضه نشود مشخص نیست اما به هر حال کمی نگران کننده است. مخصوصاً اینکه تیم سازنده هر دو بازی نیز با یکدیگر همکاری زیادی داشته و موارد مشترک زیادی میان این دو وجود دارد.

منبع: Gamerant.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Babylon’s Fall از تجهیزات و انیمیشن‌های فاینال فانتزی ۱۴ استفاده می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala