پابجی جدید از این سه کشور بیشتری درآمد را داشته است:

  1. آمریکا
  2. ژاپن
  3. ترکیه

با اینحال کشور هند بیشتری میزان دانلود این بازی را داشته است. به طوری که در کل پابجی: نیو استیت بیش از ۲۳ میلیون بار دانلود شده که ۷ میلیون آن در هند بوده است. این آمار نشان می‌دهد که تقریباً ۳۰ درصد از کل دانلود این بازی در هند بوده است. در لیست بیشترین دانلود بازی جدید پابجی، رتبه دوم را آمریکا داشته و رتبه سوم را کره جنوبی دارد.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، پابجی موبایل اولیه در همین بازه زمانی ۲۸ میلیون بار دانلود شده است. البته نکته مهم اینجاست که پابجی اول زودتر از عرضه جهانی در چین عرضه شده بود.

فروش پابجی جدید

گیم‌پلی بازی پابچی: نیو استیت همان اصالت قبلی خود را داشته ولی با اینحال در بسیاری از زمینه‌ها بهبود یافته است.

بازی پابجی را می‌توان معرف سبک بتل رویال دانست. سبکی که در آن ۱۰۰ نفر را داخل یک نقشه قرار داده و تنها فرد یا گروهی که جان سالم به در ببرند، برنده خواهند بود. سبک بتل رویال طرفداران بسیار زیادی دارد مخصوصاً اینکه بازی‌های مطرح آن نیز رایگان هستند. برای مثال فورتنایت و کال آو دیوتی وارزون موارد دیگری هستند که در همین سبک بوده اما رایگان هستند. با اینحال پابجی نیز روی تلفن‌های همراه رایگان است و به همین علت مخاطبان خود را دارد.

به طور کلی تجربه بازی شوتر روی تلفن هوشمند کمی دشوار است اما این پلتفرم را می‌توان بزرگترین پلتفرم گیمینگ دانست. به همین دلیل شرکت‌های زیادی تلاش دارند تا در آن رقابت کنند. با عرضه کال آو دیوتی موبایل و فورتنایت روی گوشی‌های همراه رقابت به اوج خود رسیده و این موفقیت پابجی جدید در میان چنین مواردی قابل تحسین است. به این نکته دقت بکنید که درآمد اصلی این بازی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. مگرنه خود بازی رایگان است.

منبع: Gamesindustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته پابجی نیو استیت در هفته‌ی اول عرضه ۲.۶ میلیون دلار درآمد داشته است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala