هرچه به معرفی رسمی بخش زامبی Call of Duty: WW2 در کامیک-کان سن دیگو نزدیک‌تر می‌شویم، انتظار برای طرفداران این عنوان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. به‌تازگی نیز اکتیویژن و اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) اعلام کرده‌اند که دیوید تننت (David Tennant)، ستاره‌ی سریال Doctor Who، در این بخش ایفای نقش می‌کند که این موضوع، باعث هیجان‌زده […]

دیوید تننت در بخش زامبی Call of Duty: WW2 ایفای نقش می‌کند

هرچه به معرفی رسمی بخش زامبی Call of Duty: WW2 در کامیک-کان سن دیگو نزدیک‌تر می‌شویم، انتظار برای طرفداران این عنوان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. به‌تازگی نیز اکتیویژن و اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) اعلام کرده‌اند که دیوید تننت (David Tennant)، ستاره‌ی سریال Doctor Who، در این بخش ایفای نقش می‌کند که این موضوع، باعث هیجان‌زده شدن هرچه بیشتر منتظران آن شده است!

اسلج‌همر گیمز حضور دیوید تننت در این بخش زامبی را از طریق حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرده و گفته است:

تنها پنج روز به رونمایی از بخش زامبی Call of Duty: WW2 در کامیک-کان سن دیگوی ۲۰۱۷ باقی مانده است.

ما اولین عضو گروه بازیگران را معرفی می‌کنیم: دیوید تننت در نقش درستن هیند (Drostan Hynd)!

بخش زامبی عنوان Call of Duty: WW2، قرار است که در ۲۰ جولای (۲۹ تیر) به‌صورت رسمی طی رویداد کامیک-کان سن دیگو معرفی شود.

Call of Duty: WW2 در ۳ نوامبر مصادف با ۱۲ آبان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. پیش‌خرید کنندگان این بازی به بتای ویژه‌ی آن به‌علاوه‌ی Division Pack (شامل ۵ اسکین) دسترسی می‌یابند. همچنین، پیش‌خرید کنندگان نسخه‌ی دیجیتالی این عنوان، اگر دو نسخه‌ی آخر سری Call of Duty یعنی Infinite Warfare و Black Ops 3 را داشته باشند، ۵۰۰ امتیاز COD در هرکدامشان دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه‌ی دستیابی به آیتم‌های مختلفی را می‌دهد.

منبع متن: gamefa