نسخه Challenger بازی گادفال تا ۱۳ دی رایگان خواهد بود. سپس افرادی که قصد خرید آن را دارند می‌توانند با پرداخت هزینه ۱۵ دلاری آن را تهیه کنند. این نسخه به صورت رایگان هفته آینده در فروشگاه اپیک برای کامپیوتر موجود خواهد بود.

گادفال

با وجود جلوه‌های بصری بسیار زیبای بازی گادفال مبارزات بسیار معمولی آن باعث شد تا منتقدان از این بازی تعریف نکنند.

افرادی که علاقه زیادی به این بازی دارند می‌توانند نسخه Deluxe آن را به قیمت ۶۰ دلار خریداری کنند. اگر شما نسخه Challenger را خریداری کنید، از همان ابتدا سطح شما ۵۰ خواهد بود. با این اتفاق شما با تعداد زیادی توانایی روبرو خواهید شد که می‌توانید کرکتر خود را با استفاده از آن‌ها قوی کنید. همانطور که گفتیم در این نسخه ۳ حالت انتهایی بازی وجود دارد:

  • Lightbringer: یک مبارزه علیه تاریکی پیشرونده که قرار است تمام نور را از سرزمین آپریون (Aperion) بگیرد. بازیکنان اگر تصمیم به مبارزه بگیرند با پاداش بسیار خوبی روبرو خواهند شد. در ادامه دشمنان نیز سرسخت‌تر شده و به قلب تاریکی نزدیک‌تر خواهند شد. مبارزه نهایی یک مبارزه بسیار بزرگ و گسترده بوده که در آن مرکز تاریکی نابود خواهد شد.
  • Dreamstones: شما در مبارزات رندوم از خاطرات اورین (Orin) خواهید بود. بازیکنان با هر مبارزه جوایز متفاوتی دریافت خواهند کرد. طلسم موجود روی Cursed Loot تنها از راه کامل کردن این چالش‌ها از بین خواهد رفت.
  • Ascended Tower of Trials: توانایی‌های خود را با این حالت به چالش بکشید. شما از یک کوه بالا خواهد رفت و در میانه راه با دشمنان زیادی روبرو خواهید شد که مقابله با آن‌ها پاداش خوبی را به همراه خواهد داشت.

گادفال

در نسخه جدید تعدادی موارد ظاهری هم وجود دارند که البته برای افرادی که گادفال را از قبل خریداری کردند، این موارد رایگان هستند. همینطور اینکه شما می‌توانید تمام مراحل موجود در نسخه Challenger را دوباره از اول تجربه کنید. همینطور اینکه این نسخه با تعدادی مرحله جدید عرضه خواهد شد. نکته جالب اینجاست که در این نسخه کراس پلی (Cross Play) نیز وجود دارد.

گادفال از نظر منتقدان چندان مورد تحسین واقع نشد. در اصل مشکل اصلی بازی در زمینه داستان کلیشه‌ای و مبارزات معمولی بود که باعث شد این بازی چندان ندرخشد. حال این بازی رایگان شده است که کمی برای رایگان شدن آن زود است. با اینحال طبق چیزی که اعلام شده این نسخه رایگان جدید، کامل نبوده و همین باعث می‌شود تا افراد زیادی آن را تجربه کرده و حتی برخی نسخه کامل را خریداری کنند.

منبع: Gamespot.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته نسخه رایگان پلی‌استیشن پلاس بازی گادفال کامل نخواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala