بازی Crackdown 3 نتوانست آنطور که باید، در مراسم E3 2017 ظاهر شود و بسیاری از طرفداران این سری، به‌دلیل گرافیک ضعیف و همچنین نبود تخریب صددرصدی که برای حالت‌های چندنفره به بازی‌بازان وعده داده شده بود، از Crackdown 3 ناامید شدند. حال به‌نظر می‌رسد سازندگان این عنوان در حال اقدام برای رفع مشکل گرافیکی هستند. اوایل […]

عنوان Crackdown 3 تغییرات گرافیکی چشم‌گیری در چند ماه اخیر داشه است

بازی Crackdown 3 نتوانست آنطور که باید، در مراسم E3 2017 ظاهر شود و بسیاری از طرفداران این سری، به‌دلیل گرافیک ضعیف و همچنین نبود تخریب صددرصدی که برای حالت‌های چندنفره به بازی‌بازان وعده داده شده بود، از Crackdown 3 ناامید شدند. حال به‌نظر می‌رسد سازندگان این عنوان در حال اقدام برای رفع مشکل گرافیکی هستند.

اوایل این هفته نیز ویدئویی از Crackdown 3 در YouTube منتشر شد که بازخوردهای متفاوتی درباره‌ی آن وجود داشت. درپی نگرانی‌های طرفداران برای Crackdown 3، مدیر روابط عمومی استدیو سازنده‌ی این بازی، روکری آستین در مصاحبه‌ای با ردیت، سعی در رفع نگرانی‌ها داشت و اعلام کرد که استدیوی سازنده‌ی Crackdown 3 سخنان طرفداران را شنیده است و زیبایی‌های زیادی طی این چندماه به بازی اضافه شده‌اند.

هنوز هم کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. تغییرات گرافیکی چشم‌گیری در چند ماه اخیر بر روی بازی اعمال شده است که تماشای Crackdown 3 را باورنکردنی می‌کند. مطمئن باشید که نگرانی‌هایتان {و انتقادات و پیشنهادهای شما} به‌گوش ما رسیده است.

او همچنین در ادامه گفت که دموی E3 بازی Crackdown 3 مامورهایی در سطح ۳ مهارت داشت و زمین بازی آن نیز برای آسانی گشت و گذار بسیار کوچک بود؛ مواردی که برای تازه‌کاران در نظر گرفته شده‌اند و از لحاظ سطح مامورها، بازی اصلی پیچیدگی‌های بیش‌تری خواهد داشت.

درنهایت، روکری در رابطه با قابل بازی بودن Crackdown 1 و Crackdown 2 از طریق قابلیت پشتیبانی از بازیهای نسل قبل کنسول اکس‌باکس وان اعلام نمود که استدیو سازنده‌ی این سری نیز به‌اندازه‌ی طرفداران مشتاق این اتفاق است.

لازم به‌ذکر ست که حساب کاربری رسمی توئیتر Crackdown 3 گفته است نمایش این عنوان در E3 2017 نسبت به نسخه‌ی نهایی بازی بسیار متفاوت بوده است. همچنین قرار است به‌زودی ویدئویی از اجرای بازی با رزولوشن ۴K منتشر شود.

منبع متن: gamefa