به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameinformer، در جریان یکی از پنل‌های نمایشگاه Disney D23، شرکت Insomniac ویدیویی از ساختار بازی Spider-Man را به نمایش گذاشت.

از نظر Insomniac، این ویدیو حول محور خلاقیت تیم توسعه می‌چرخد. باید بدانیم که قهرمان نیویورکی ما دیگر بزرگ شده است و بیست و سه سال دارد. او به جای کشف کردن قدرت‌های خود، هشت سال تمرین داشته و پخته‌تر شده است.

کارگردان بازی یعنی خانم "جاسیندا چو" در مورد اسپایدرمن چنین گفت"یکی از جالب‌ترین نکات زمانی رخ می‌دهد که دنیای اسپایدرمن و پیتر پارکر با یکدیگر ادغام می‌شود و ترکیب این دو داستان به گونه‌ای است که بیشتر به زندگی انسانی پیتر پارکر برداخته خواهد شد ."

علاوه بر این، بازی از سری کمیک‌های Ultimate Spider-Man الهام گرفته است. همچنین کار با تار عنکبوت هم بهتر شده و می‌توان سریع‌تر از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه فهمیدیم که مبارزات بازی هم نسبت به نمایش گیم‌پلی آن در E3 2017، تغییراتی داشته‌اند و حالا تکامل یافته‌اند.

در رابطه با دنیای بازی هم گفته شد شما می‌توانید به‌طور کامل با محیط ارتباط برقرار کنید و از اشیاء برای مبارزه با دشمنان خود استفاده نمایید.

دانلود یا کیفیت SD / دانلود با کیفیت HD 

در ادامه تصاویر هنری جدیدی هم از بازی منتشر شده که در بین آن‌ها می‌توانیم نگاهی هم به اتاق پیتر پارکر بیندازیم:

| برای مشاهده تصاویر در اندازه و کیفیتی بهتر، برروی آن‌ها کلیک کنید |

منبع متن: pardisgame