“عنوان Anthem نمایانگر ایجاد تحولی در استودیوی بایوور است” Anthem عنوانی متفاوت از آنچه که قبلا از بایوور مشاهده کرده‌اید می‌باشد، استودیویی که در گذشته برروی عناوین نقش‌آفرینی کاراکتر محور کار کرده است. اخیرا طی مصاحبه‌ای با شبکه رادیویی CBC، مدیرکل استودیوی بایوور آقای آرون فلین (Aaron Flynn) در مورد ایده ساخت عنوان Anthem و اینکه […]

بایوور: Anthem فرصتی برای تجربه عنوانی همراه با خانواده است

“عنوان Anthem نمایانگر ایجاد تحولی در استودیوی بایوور است”

Anthem عنوانی متفاوت از آنچه که قبلا از بایوور مشاهده کرده‌اید می‌باشد، استودیویی که در گذشته برروی عناوین نقش‌آفرینی کاراکتر محور کار کرده است. اخیرا طی مصاحبه‌ای با شبکه رادیویی CBC، مدیرکل استودیوی بایوور آقای آرون فلین (Aaron Flynn) در مورد ایده ساخت عنوان Anthem و اینکه چگونه آن‌ها از فرانچایز Mass Effect به پروژه جدیدشان رسیده‌اند، صحبت نمود. آقای فلین اظهار داشتند که:

پس از انتشار آخرین نسخه از Mass Effect توسط تیم ما یعنی Mass Effect 3، با گروه خود در استودیو واقع در ادمونتون (Edmonton – شهری در کانادا) نشسته بودیم و به این فکر افتادیم که به‌دنبال ایده‌ای جدید برویم. ایده‌ای تازه برای ساخت یک عنوان خلاقانه و بسیار نادر، و در ادامه شرکت مادرمان یعنی الکترونیک‌آرتز به ما فرصتی داد تا بصورت جدی برروی این طرح کار کنیم. سپس تیم ما تمام فکر و ذکر خود را معطوف این ایده کرد. خب، بنظر شما نکته جذاب Anthem چه می‌تواند باشد؟

من هم‌اکنون دو فرزند پسر دارم و همیشه به‌دنبال عنوانی بودم که بتوانم با آن‌ها تجربه کنم. درحال حاضر، این فرصت برای من پیش آمده تا عنوانی بسازم که بتوانم بهمراه دو پسرم بازی کنم. ما دوست داریم که با یکدیگر به انجام بازی بپردازیم، و این را می‌دانم که هم‌اکنون زنان، مردان و دوستان بسیاری در استودیوی ما حضور دارند که چنین حسی پیدا کرده‌اند. بنابراین Anthem نمایانگر ایجاد تحولی در استودیوی بایوور است، اعضای تیم ما در استودیو کمی پیرتر و بالغ‌تر شده‌اند. Anthem موقعیتی را برای ما ایجاد کرده تا عنوانی بسازیم که بتوانیم با خانواده‌هایمان تجربه کنیم.

عنوان Anthem قرار است در پاییز ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.

منبع متن: gamefa