به نظر می‌رسد که عنوان Assassin`s Creed Origins قرار است فرمول چندین ساله این فرانچایز را با تغییرات اساسی همراه کند. طی مصاحبه‌ی اخیر Gamingbolt با کاگردان این عنوان، Ashraf Ismail، توضیحات جالبی درباره‌ی دلیل انتخاب مصر‌ باستان به عنوان مقصد بعدی این سری، داده شده است.  وقتی از وی سوال شد دلیل اصلی انتخاب […]

کارگردان Assassin`s Creed Origins: ما مصر باستان را به دلیل تاریخ عظیم و موفقیت‌هایش انتخاب کرده‌ایم

به نظر می‌رسد که عنوان Assassin`s Creed Origins قرار است فرمول چندین ساله این فرانچایز را با تغییرات اساسی همراه کند. طی مصاحبه‌ی اخیر Gamingbolt با کاگردان این عنوان، Ashraf Ismail، توضیحات جالبی درباره‌ی دلیل انتخاب مصر‌ باستان به عنوان مقصد بعدی این سری، داده شده است.  وقتی از وی سوال شد دلیل اصلی انتخاب این مکان چه بوده است، او پاسخ جالبی ارائه داد و بیان کرد آن‌ها می‌خواهند داستان چگونگی تشکیل انجمن برادری و ریشه‌ی این آدم‌کش‌ها را نشان دهند و مصر‌ باستان بهترین مکان برای چنین کاری است.

در زیر می‌توانید سخنان وی را مشاهده کنید:

ما کار بر روی این پروژه را سه و نیم سال پیش بعد از AC: Black Flag آغاز کرده‌ایم. در روز‌های اول از خود می‌پرسیدیم چه تجربه‌ای می‌خواهیم رقم بزنیم و کار ما چگونه خواهد بود. ما درحال ساخت یک نسخه از سری Assassin’s Creed بودیم و باید عنوانی ارزشمند و معتبر خلق می‌کردیم. تجربه‌ی این عنوان بسیار متفاوت خواهد بود. ما Assassin`s Creed را از نو خلق کرده‌ایم. دنیای بازی، گیم‌پلی و روایت داستان همگی متفاوت خواهند بود.

وی در ادامه افزود:

وقتی درمورد اعتبار Assassin`s Creed حرف می‌زنیم، ما را به این ایده می‌رساند که تاریخچه‌ی آن‌ها را به تصویر بکشیم. از اطلاعاتی که در نسخه‌ی اول وجود داشت می‌دانیم که آن‌ها گروهی هستند که بیش از دو هزار سال در بین جوامع مختلف زندگی کرده‌‌اند. حال سوال اینجاست که ریشه‌ی آن‌ها در کجاست و چگونه توانسته‌اند در طول تاریخ ماندگار شوند. برای گفتن این داستان باید بهترین زمان و مکان ممکن را انتخاب می‌کردیم و وقایع این نسخه قاعدتاً باید قبل از نسخه‌ی اول باشد. ما بسیار مشتاق بودیم که بر روی مصر باستان کار کنیم و زمانی که تاریخ سه هزار ساله‌ی آن را بررسی کردیم، دیدیم که هرچه بیشتر به عقب بر‌می‌گردیم به ساخت اهرام ثلاثه نزدیک‌تر می‌شویم. اما یک مشکل وجود داشت. در این زمان بقیه‌ی مصر چیز قابل توجهی برای ارائه نداشت. بنابراین زمانی که ما انتخاب کردیم، ۴۹ سال قبل از میلاد مسیح و زمان به تخت نشستن کلوپاترا بود.

به نظر ما این زمان بهترین دوره ممکن برای ساخت این نسخه بود. این دوره از لحاظ عرفانی نیز بسیار غنی است و ما می‌توانیم چیز‌های بسیاری را در بازی به تصویر بکشیم. زمانی که این دنیای قدیمی با دنیای جدید به جنگ بر‌می‌خیزد، اینجاست که انجمن برادری وارد می‌شود و این خود یک داستان عالی است که در بهترین زمان ممکن روایت می‌شود. ما می‌خواهیم داستانی را نشان دهیم که امکان روایت آن در دور‌ه‌های دیگر وجود نداشته باشد. داستان تولد Assassin`s Creed باید در این زمان و مکان گفته شود و ما بسیار سخت در تلاشیم تا آن را به نمایش بگذاریم.

بازی AC Origins در E3 2017 رونمایی شد و با استقبال خوبی از طرف رسانه‌های خبری و اجتماعی مانند یوتیوب روبه رو شد هم‌چنین باعث شد سطح پوشش خبری کنفرانس شرکت یوبی سافت نسبت به ۳ سال گذشته در E3 رشد چشم گیری داشته باشد. در اینجا می‌توانید ۲۷ دقیقه از گیم‌پلی این عنوان را مشاهده کنید. این بازی در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa