ایستوان تاجنای (Istvan Tajnay)، مدیر یوبی‌سافت تورنتو، در یک مصاحبه‌ی رسمی درباره‌ی چگونگی وظیفه‌ی سنگین بازگردانی سری بازی اسپلینتر سل توسط این استودیو صحبت کرده است. او گفت که برای هدایت مسیر آینده‌ی این سری بازی آمیزه‌ای از هیجان، غرور و مسئولیت را احساس می‌کند. او بیان کرد: «ما می‌دانیم که چقدر طرفداران از ما انتظار دارند که این مجموعه را امروزی کنیم، در حالی که کاملاً مطمئن شویم که ماهیت اصلی آن را از دست ندهیم؛ ما می‌خواهیم مطمئن شویم که طرفداران اسپلینتر سل واقعاً عاشق آن شوند.»

splinter cell

تاجنای اذعان کرد که بازی قبل از اینکه او یک توسعه‌دهنده بازی شود، اولین بازی اسپلینتر سل برای او بسیار تأثیرگذار بود، به‌ویژه به این خاطر که تمرکز روی المان‌های مخفی‌کاری چقدر سازش‌ناپذیر بود و اینکه چگونه مخفی‌کاری را در یک بازی ویدیویی بازتعریف کرد. اما چگونه این کار را باید برای برای بازیکنان جدید انجام داد؟ با توجه به بیانیه‌ی اولیه یوبی‌سافت تورنتو در هنگام معرفی اسپلینتر سل جدید، هنوز زمان زیادی برای پاسخ به این سؤال وجود دارد.

تاجنای در انتها گفت: «وقتی بحث پروژه‌های آینده به زبان می‌آید، من از استودیو می‌خواهم که برند اسپلینتر سل را زنده کنند. برای اینکه واقعاً مخاطب اصلی خود را که بسیار تشنه یک بازی اسپلینتر سل جدید هستند، راضی کنند و همچنین با گسترش افق سری آن را برای مخاطبان جدیدی هم به ارمغان بیاورند. من آینده روشنی را برای مجموعه بازی اسپلینتر سل می‌بینم.»

  • بازسازی اسپلینتر سل رسما معرفی شد

این مصاحبه‌ی رسمی به‌ شکل غیرمستقیمی همچون یک آگهی جذب نیرو برای یوبی‌سافت تورنتو هم به حساب می‌آید. یوبی‌سافت تورنتو در این مصاحبه بیان کرده که به دنبال متقاضیانی در موقعیت‌های شغلی متفاوت است و قصد دارد در ۵ سال آینده این استودیو را گسترش دهد. در حالی که یوبی‌سافت تورنتو در حال حاضر هر دو بازی Far Cry 6 و Watch Dogs: Legion را به‌سرعت منتشر کرده است، باید انتظار بیشتری از آن داشته باشیم و ببینیم آن‌ها در آینده با آزمون بزرگی که در پیش روی آن‌ها قرار دارد چه خواهند کرد و سرنوشت پروژه‌ی بازسازی اسپلینتر سل چه خواهد شد.

منبع: GamesRadar

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته یوبی‌سافت می‌خواهد سری اسپلینتر سل را هم به زعم خود مدرن کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala