با توجه به رتبه‌بندی اعلام شده، بازی eFootball 2022 بدترین بازی امسال بوده است. البته در این رتبه‌بندی بازی‌هایی که کمتر از ۷ نقد داشتند، حضور ندارند. بازی eFootball از همان زمان عرضه با توجه به مشکلات بسیاری که داشت، مورد انتقاد واقع شد. از طرفی امتیازات بسیار بدی دریافت کرد و نتوانست توجه کاربران را به خود جلب کند. حتی با وجود اینکه رایگان بود. یکی از مشکلات اصلی این بازی عدم حضور برخی امکانات بود که در بازی‌های PES وجود داشت.

یکی دیگر از موارد جالب در این لیست، بازی بالان واندرورلد (Balan Wonderworld) است. این بازی به سبک پلتفرمر بوده و در فروردین سال ۱۴۰۰ عرضه شد. نقدهای منفی از این بازی بسیار زیاد بوده و اصلاً عملکرد خوبی نداشت. با وجود اینکه ناشر این بازی اسکوئر اینکس بوده و از اعتبار خوبی برخوردار است با اینحال نتوانست توجه منتقدان را به خود جلب کند. حدود نمرات بالان بین ۳۶ تا ۵۱ در سایت متاکریتیک بود.

بدترین بازی‌های سال 2021

بازی eFootball با عرضه بسیار بدی که داشت و عدم حضور امکانات اصلاً نتوانست توجه منتقدان را به خود جلب کند.

یکی دیگر از مواردی که در این لیست حضور داشت بازی جی‌تی‌ای تریلوجی بود که اصلاً عرضه خوبی نداشت. از طرفی با توجه به مشکلات بازی انتقادهای بسیاری از بازی شده و اصلاً نتوانست طرفداران را راضی کند. با وجود اینکه افراد زیادی منتظر این بازی بودند، مشکلات تکنیکی بسیاری که در زمان عرضه وجود داشت به همراه حضور تعدادی از موسیقی‌ها و سازندگان بدون مجوز، باعث شد تا نمره این بازی به شدت پایین بیاید. راکستار نیز پس از عرضه این بازی از طرفداران عذرخواهی کرده و قرار شد در آینده مشکلات را برطرف کند.

سال ۲۰۲۱ سال ناامید کننده‌ای برای گیمرها بود. بسیاری از عناوین مورد انتظار با عرضه بَد خود باعث شدند تا کاربران ناراضی باشند. از طرفی این مشکل بیشتر در شرکت‌های بزرگ دیده شده و به نوعی از اعتماد کاربران سوء استفاده کردند. اینکه یک بازی با آپدیت بهبود پیدا کند بسیار خوب است اما نباید شرکت سازنده با این بهانه اثری را عرضه کند که در ابتدا قابل بازی نیست!

لیست بدترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

  1.  EFootball 2022 (Multi) – ۲۵
  2.  Werewolf: The Apocalypse – Earthblood (PS4) – ۴۲
  3.  Balan Wonderworld (Multi) – ۴۴
  4.  Of Bird and Cage (PC) – ۴۴
  5.  Demon Skin (PC) – ۴۸
  6. PixelJunk Raiders (Stadia) – ۴۹
  7. The Unexpected Quest (Multi) – ۴۹
  8. Taxi Chaos (Multi) – ۵۱
  9. Akiba’s Trip: Hellbound & Debriefed (Multi) – ۵۲
  10. Arkham Horror: Mother’s Embrace (Multi) – ۵۳
  11. GTA: The Trilogy – Definitive Edition (Multi) – ۵۳
  12. Necromunda: Hired Gun (Multi) – ۵۵

نمرات بازی‌ها به صورت میانگین بیان شده است.

منبع: Videogameschronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بدترین بازی‌های ۲۰۲۱ از نظر منتقدان؛ سه‌گانه جی‌تی‌ای و eFootball اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala