تریلر خشونت‌آمیز و مرموز بازی Slitterhead به ما نشان داد که تویاما برای توسعه‌ی این بازی به ریشه‌های آثار ترسناک بازگشته است اما با این وجود تریلر بازی سؤال‌های بی‌پاسخ زیادی را برایمان باقی گذاشت. هرچند در حال حاضر که بازی در مراحل اولیه توسعه‌ی خود به سر می‌برد، کارگردان آن علاقه‌‌ای به ارائه‌ی اطلاعات زیادی درباره‌ی این بازی ندارد اما تویاما در جریان مصاحبه‌ی جدید خود با IGN Japan جزئیات تازه‌ای را بیان کرده است.

تویاما در مورد نوع گیم‌پلی خاصی که می‌توانیم در این بازی انتظار داشته باشیم، گفت: «هنوز نمی‌توانم وارد جزئیات زیادی شوم ولی می‌توانم به شما بگویم که این یک بازی ماجراجویی اکشن با زاویه‌ی دید سوم شخص خواهد بود. با این حال، این بازی شامل مکانیک‌های جدید بسیاری می‌شود که تاکنون در بازی‌های دیگر دیده نشده‌اند، بنابراین فکر می‌کنم تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به همراه داشته باشد.»

تویاما کمی هم درباره‌ی محیط بازی توضیح داد. تریلر نشان می‌دهد که بازی در یک شهر آسیایی نامشخص مملو از ساختمان‌های مرتفع و ویترین فروشگاه‌هایی با تابلوهایی به زبان چینی است که تویاما به IGN گفت که در واقع یک مکان تخیلی است. او بیان کرد: «آن‌هایی که با آن آشنا باشند، به احتمال زیاد از روی تریلر حدس زده‌اند که این شهر از هنگ‌کنگ دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ میلادی الهام گرفته است. با این وجود، این شهر هنگ‌کنگ واقعی نیست. این بازی یک محیط تازه را ارائه می‌دهد که مناظر نوستالژیک آن شهر را با یک فضای کاملاً خیالی ترکیب می‌کند.»

Slitterhead

در تریلر بازی Slitterhead، ساکنان معمولی این شهر ناگهان تبدیل به موجوداتی عجیب‌وغریب و ترسناک می‌شوند و سطحی از ترس و وحشت را به ارمغان می‌آورند. تویاما بیان می‌کند: «این بازی شما را وادار می‌کند تا با موجودات مرموز بجنگید که می‌توانند از انسان تقلید کند اما چگونه می‌توانید آن‌ها را بیرون بکشید تا خودشان را نشان دهند. این یکی از ستون‌های اصلی ماجراجویی و داستان بازی را تشکیل خواهد داد. این موجودات یاکوشی نام دارند، نوعی هیولا که ریشه در تئاتر کلاسیک دارد.»

تویاما در مورد اینکه باید در انتظار چه نوع بازی ترسناکی باشیم، گفت: «این بازی زندگی و مرگ و روند زوال را در طول زندگی روزمره کاوش می‌کند، بنابراین ناگزیر برخی از پیشرفت‌ها و جلوه‌های بصری کاملاً تکان‌دهنده خواهند بود. با این حال، ما فقط بر المان‌های خشونت‌آمیز و خونین تمرکز نمی‌کنیم. ما قصد داریم ترس را به گونه‌ای به تصویر بکشیم که حس غوطه‌وری را برای بازیکن عمیق‌تر کند. اگرچه این یک بازی ترسناک است اما ما قصد داریم یک بازی سرگرم‌کننده در طیف گسترده‌ای از سطوح، با داستانی پر از رمز و راز و نوع جدیدی از گیم‌پلی اکشن بسازیم.

  • بازی ترسناک Slitterhead معرفی شد؛ اثر جدید خالق سایلنت هیل

اگرچه تاریخ عرضه و پلتفرم‌هایی که این بازی قرار است برای آن‌ها عرضه شود، تاکنون مشخص نشده است ولی تویاما سرنخ‌هایی را به ما داده است. او بیان کرده که هرچند هنوز به‌صورت کامل برای پلتفرم‌های بازی تصمیم‌گیری نشده اما هدف استودیو بوکه گیم این است که علیرغم حفظ ماهیت بازی تا حد امکان آن را برای بازیکنان بیشتری فراهم کند. در رابطه با تاریخ عرضه به نظر فعلاً نباید منتظر آن باشیم. او می‌گوید: «ما در حال حاضر در حال نهایی کردن تأیید مفاهیم هسته‌ای طرح اولیه‌ی بازی هستیم و سپس اندازه تیم را افزایش خواهیم داد و تولید در مقیاس کامل را آغاز خواهیم کرد. ما حداقل تا پایان سال ۲۰۲۲ به تولید متعهد خواهیم بود اما با پیشرفت در توسعه‌ی بازی، طرفداران خود را با به‌روزرسانی‌ها مطلع خواهیم کرد.»

با این اوصاف، به احتمال زیاد می‌توانیم در سال ۲۰۲۳ منتظر انتشار بازی Slitterhead باشیم. هرچند با توجه به چیزی که تویاما گفت، در سال آینده ممکن است جزئیات بیشتری را از بازی بشنویم.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته جزییات جدیدی از بازی ترسناک Slitterhead مشخص شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala