بازیکنان می‌توانند در مدت تجربه‌ی بازی به صورت رایگان، لول خود را افزایش دهند، لوت‌باکس‌های مختلف را بدست آورند، اسکین و موارد تزئینی مختلفی را روی شخصیت خود اعمال و تقریبا در هر حالت بازی از Quick Play گرفته تا Arcade شرکت کنند. این در حالی است که حالت رقابتی Competitive Play را نمی‌توان به صورت رایگان تجربه کرد. در نهایت اگر کسی تصمیم به خرید بازی داشته باشد، هر پیشرفتی که در نسخه‌ی رایگان بدست آورد، به طور خودکار به نسخه‌ی اصلی منتقل می‌شود و از این بابت نگرانی‌ وجود نخواهد داشت.

رویداد وینتر واندرلند

رویداد فصلی وینتر واندرلند اکنون در جریان است و آیتم‌های تزئینی جدیدی را برای دریافت کردن از طرق لوت‌باکس‌ها عرضه کرده است. همچنین چالش‌های‌ هفتگی و یک حالت بازی جدید به نام Freezethaw Elimination در دسترس قرار گرفته است. این حالت جدید بازیکنان را در گروه‌های چهارنفره در مقابل هم قرار می‌دهد. هنگامی که یکی از بازیکنان کشته می‌شود، به نوعی منجمد می‌شود. هم تیمی‌ها می‌توانند یکدیگر را از این وضعیت خارج کنند و تیمی که همه‌ی بازیکنان رقیب را منجمد کند، برنده خواهد شد. از طرفی شخصیت‌های Orisa، Genji، D.Va، Baptiste و Wrecking Ball همگی اسکین‌های لجندری جدیدی دریافت می‌کنند. شخصیت‌های Tracer، Symmetra و Brigitte نیز اسکین‌های اپیک را دریافت می‌کنند که می‌توان آن‌ها را در چالش‌های هفتگی به همراه اسپری‌های جدید به دست آورد.

گفتنی است که آیتم‌های تزئینی مربوط به رویدادهای قبلی وینتر واندرلند نیز برای خرید با تخفیف در دسترس هستند. بنابراین اکنون زمان خوبی است تا آیتم‌های موردعلاقه‌ی خود را خریداری کنید. رویداد وینتر واندرلند ۲۰۲۱ در تاریخ ۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۲ (۱۶ دی ۱۴۰۰) به پایان می‌رسد.

دی.وا

بازی چندنفره و آنلاین اووراچ هم اکنون روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. عرضه‌ی دنباله‌ی این بازی مدتی قبل به زمانی نامعلوم در سال ۲۰۲۲ میلادی موکول شد. در دیگر اخبار مربوط به این سری، کمیک اووراچ از Dark Horse اخیرا نام شخصیت کابوی بازی را به کول کسیدی تغییر داده است. تغییری که به دلیل پرونده‌ی آزار و اذیت مداوم علیه کمپانی اکتیویژن بلیزارد ایجاد شده است.

منبع: GameSpot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اورواچ را برای مدتی محدود به صورت رایگان بازی کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala