اوایل این هفته، تریلری از عنوان Mario Kart Arcade GP VR منتشر شد و اکنون جزئیاتی جدید از نحوه‌ی کنترل‌ بازی، نقشه‌ها و آیتم‌ها به علاوه‌ی تصاویر جدیدی که گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشند، منتشر شده است. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. اطلاعات جدید از بازی به شرح زیر است: چهار بازیکن […]

تصاویر و جزئیات جدیدی از بازی Mario Kart Arcade GP VR منتشر شد

اوایل این هفته، تریلری از عنوان Mario Kart Arcade GP VR منتشر شد و اکنون جزئیاتی جدید از نحوه‌ی کنترل‌ بازی، نقشه‌ها و آیتم‌ها به علاوه‌ی تصاویر جدیدی که گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشند، منتشر شده است. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

اطلاعات جدید از بازی به شرح زیر است:

  • چهار بازیکن بخش Co-op شامل شخصیت‌های Mario، Luigi، Peach و Yoshi می‌شود.
  • دو شخصیت غیرقابل کنترل بازی (NPC)، شامل Wario و Bowser می‌شود.
  • “Vive tracker”ها باید به مچ‌ چپ و راست بازیکنان وصل شوند.
  • از “Vive Tracker” سمت راست برای حرکت و از دیگری برای ترمز کشیدن، استفاده می‌شود.
  • آیتم‌های بازی شامل موز (Banana)، صدف سبز (Green Shell) و چکش (Hammer) می‌شود.
  • آیتم‌ها به بالون‌هایی متصل شده‌اند و برای گرفتن آن‌ها باید از دست‌های خود استفاده کنید.
  • آیتم‌ها قابل پرتاب در جهت‌های مختلف خواهند بود؛ نه فقط سمت جلو و عقب ماشین.
  • فرمان ماشین از تکنولوژی “Force Feedback” پشتیبانی خواهد کرد. صندلی‌ها هم در حین مسابقه دچار لرزش و سر و صدا خواهند شد.

در ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) شرکت Bandai Namco ازجدیدترین دستگاه آرکید خود رونمایی کرد که با تمرکز بر تکنولوژی واقعیت مجازی، طراحی شده است. این دستگاه در ماه آینده، ابتدا در ژاپن عرضه خواهد شد و سپس طی هفته‌های بعد برای عرضه در اروپا، آماده خواهد شد. اولین مقصد اروپایی این دستگاه آرکید، لندن خواهد بود و انتظار می‌رود این اتفاق در اواخر تابستان به وقوع بپیوندد.

این دستگاه‌های آرکید از هدست واقعیت مجازی شرکت HTC با نام “HTC Vive” استفاده خواهند کرد. اگرچه بازی Mario Kart Arcade GP VR توسط شرکت Nintendo ساخته نمی‌شود، اما این عنوان را می‌توان، نقطه‌ی شروعی برای ورود نینتندو به عرصه‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی دانست. تصاویر این بازی در قسمت پایین، قابل مشاهده هستند.

     

Mario Kart Arcade GP VR هم اکنون در ژاپن و در “VR Zone” منطقه‌ی شینجوکو (Shinjuku) قابل بازی است.

منبع متن: gamefa