در همین راستا، آن‌ها گفتگوی جالبی را انجام داده‌اند. جین فوجیوارا، تهیه‌کننده‌ی بازی، از Strange of Paradise به‌عنوان یک بازخوانی جایگزین از فاینال فانتزی ۱ نام برد. او در ادامه بیان می‌کند: «احتمالاً راحت‌تر است که فکر کنیم این اثر در یک جهان موازی اتفاق می‌افتد که در کنار بازی اصلی جریان دارد.»

جین فوجیوارا درباره‌ی این موضوع می‌گوید: «بسیاری از شخصیت‌های شروری که در قسمت‌های اولیه فاینال فانتزی حضور پیدا کرده‌اند، معمولاً پس‌زمینه‌ی داستانی آن‌ها به‌ تصویر کشیده نشده است. من معتقدم که یک آنتاگونیست خوب باید دلیل روشنی برای اینکه چرا در وهله اول تبدیل به یک شخصیت شرور شده است، داشته باشد، بنابراین احساس کردم پرداختن عمیق‌تر به این جنبه از شخصیت جک گارلند جالب خواب بود.»

بازی stranger of paradise

او در ادامه اشاره می‌کند: «در فاینال فانتزی ۱، او را از ابتدای بازی به‌عنوان یک شوالیه می‌بینید که تاریکی را در آغوش گرفته است اما داستان هرگز توضیح نمی‌دهد که چرا او این مسیر را برگزیده است. ما فکر می‌کردیم که می‌توانیم از طریق Stranger of Paradise Final Fantasy Origin، داستان بازی اصلی را گسترش دهیم و یک احتمال را به تصویر بکشیم که چگونه سرنوشت گارلند به چیزی که در فاینال فانتزی ۱ دیدیم، ختم شد.»

کارگردان بازی یعنی نوبومیچی کومابه درباره‌ی ذات مخرب گارلند در بازیStranger of Paradise: Final Fantasy Origin می‌گوید: «از آنجایی که مسیر جک برای تبدیل شدن به گارلند پایه و اساس داستان است، ما تصمیم گرفتیم انگیزه ویرانگر او را – که در دیگر قهرمانان فاینال فانتزی نمی‌بینیم – به‌عنوان یک مفهوم اصلی در نظر بگیریم و آن را به عناصر اکشن مختلف ترجمه کنیم. اولین چیزی که ما به‌عنوان یک مفهوم مطرح کردیم “Soul Burst” بود. ما در ابتدا ارائه‌ای ترسناک‌تر را در نظر گرفتیم، اما در نهایت به یک تصویر بصری رسیدیم تا آن ارائه هیجان‌انگیز را با زیبایی‌های Final Fantasy ترکیب کنیم. علاوه بر این، گارلند در سری Dissidia دارای توانایی خاصی به نام “روح آشوب” است که او را با ادامه مبارزه قوی‌تر می‌کند که ما از آن استفاده کرده‌ایم.»

بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin قرار است در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ (۱۸ مارس) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی (از طریق اپیک گیمز استور) منتشر شود. افرادی که بازی را به‌صورت دیجیتالی پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند بازی را به‌صورت دسترسی زودهنگام از ۲۴ اسفند (۱۵ مارس) تجربه کنند.

منبع: Siliconera

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Stranger of Paradise قصه‌ی فاینال فانتزی ۱ را از نو تعریف می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala