گزارشات اخیر منتشرشده از بازی Project Cars 2، خبر از بهینه‌سازی عالی این بازی برروی رایانه‌های شخصی می‌دهد. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. استودیوی Slightly Mad به دنبال عرضه‌ی عنوان مسابقه‌ای خود، یعنی Project Cars 2 در ماه سپتامبر است. سازندگان، هزینه‌ی ساخت نسخه‌ی اول بازی را به روشی عجیب و به کمک پرتال World of Mass […]

گزارش: Project Cars 2 به خوبی برروی رایانه‌های شخصی اجرا ‌می‌شود | ۴K+80 FPS برروی Titan XP

گزارشات اخیر منتشرشده از بازی Project Cars 2، خبر از بهینه‌سازی عالی این بازی برروی رایانه‌های شخصی می‌دهد. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

استودیوی Slightly Mad به دنبال عرضه‌ی عنوان مسابقه‌ای خود، یعنی Project Cars 2 در ماه سپتامبر است. سازندگان، هزینه‌ی ساخت نسخه‌ی اول بازی را به روشی عجیب و به کمک پرتال World of Mass Development تامین کرده بودند و حالا دوباره این استودیوی بریتانیایی برای ساخت نسخه‌ی دوم Project Cars، دست به دامن این پرتال شده است.

موعد توافق‌نامه‌ی سازندگان و این پرتال، مبنی بر عدم افشای محتویات بازی (None-Disclosure Agreement) به پایان رسیده است و این امر به سازندگان این امکان را داده است تا طی روزهای اخیر، ویدئوها، تصاویر و اطلاعات زیادی را از بازی در حال توسعه‌ی خود به اشتراک بگذارند. به تازگی عده‌ای موفق به تجربه‌ی این بازی شده‌اند و اخبار خوشحال‌کننده‌ای را درمورد عملکرد این بازی برروی رایانه‌های شخصی منتشر کرده‌اند. به نظر می‌رسد که به کمک کارت گرافیک Titan XP، می‌توان به کیفیت ۴K با فریم‌ریت عالی ۸۰  فریم بر ثانیه و برروی بهترین تنظیمات گرافیکی، دست یافت. یکی از کاربران فروم Neogaf که موفق به تجربه‌ی این بازی شده است، اشاره کرده است که او با کارت Titan XP و کیفیت ۴K، بازی را با سرعت ۱۲۰ فریم‌ در ثانیه، تجربه کرده است. البته به گفته‌ی او در مسیر مسابقه، تنها هشت ماشین حاضر بوده‌اند که ار حالت طبیعی، کم‌تر است و به طبع با افزایش تعداد ماشین‌ها، فریم‌ریت هم تا حدودی کاهش خواهد یابف. البته این قضیه به هیچ‌وجه نمی‌تواند، عملکرد عالی Project Cars 2 برروی رایانه‌های شخصی را کتمان کند.

شما می‌توانید تصاویری از بنچمارک بازی را از قسمت پایین، مشاهده فرمایید.

 

چند وقت پیش بود که استودیوی Slightly Mad از لیست اتومبیل‌های موجود در این بازی، پرده برداشت که شامل ۱۸۰ اتومبیل در ۹ کلاس مختلف می‌شود. همچنین بازی شامل ۶۰ مسیر مسابقه با ۱۳۰ طرح متفاوت می‌شود. در ضمن بازی محتوی فصل‌های متفاوت، سیستم چرخش روز و شب و البته آب‌ و هوای متغییر خواهد بود. برای مشاهده‌ی آخرین تصاویر منتشر شده از بازی، به این لینک مراجعه فرمایید.

عنوان Project Cars 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی به انتشار خواهد رسید.

 

منبع متن: gamefa