در این ویدیو یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده‌ی بازی نیر، هم در کنار تارو دیده می‌شود. هرچند با توجه به لحن شوخی‌آمیز تارو، به نظر می‌رسد که سایتو اظهارات او را کمی نادیده می‌گیرد. در جریان این ویدیو، یوسوکه سایتو از کارگردان بازی نیر می‌پرسد که قصد دارد با آینده‌ی این سری بازی محبوب چه کار کند. در پاسخ به این پرسش، تارو جواب می‌دهد: «هیچ!» او از این فرصت استفاده می‌کند تا بگوید که این سری بازی به اتمام رسیده است. با این حال، از آنجایی که سایتو واکنش خاصی نشان نمی‌دهد، می‌تواند نشان دهد که این صرفاً یک دروغ بوده است. سپس یوکو تارو دوباره با شوخی می‌گوید که اگر قرار است پول انبوهی به خاطر ساخت دنباله‌ی این اثر به او داده شود، در گفته‌ی خود تجدیدنظر می‌کند.

یوکو تارو

این اولین باری نیست که یوکو تارو و سایر اعضای تیمش با استفاده از طنز با هواداران ارتباط برقرار می‌کنند. در واقع، این کار همیشگی آن‌ها است و اگر تعدادی از مصاحبه‌های تارو را در گذشته دیده باشید، این را متوجه شده‌اید که او همیشه این لحن شوخی و گاه حتی با صراحت خود را دارد. البته، برای پی بردن به شوخی‌ها و رفتار عجیب یوکو تارو نیاز نیست حتی به صحبت‌های او گوش دهید، حتی ظاهر متفاوتش با آن ماسک همیشگی خود گویای ماجرا است.

بنابراین مشخص نیست که آیا این واقعاً پایان مجموعه‌ی نیر است یا خیر اما به نظر می‌رسد که حداقل در حال حاضر تیم آن‌ها روی چیزی مرتبط با نیر کار نمی‌کند. مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

در نهایت اشکالی ندارد که این سری در جایی که اکنون قرار دارد، متوقف شود، به‌خصوص با توجه به اینکه هنوز تأثیرگذاری آن زیاد است. لازم نیست همه‌چیز برای همیشه ادامه داده شود و این دو بازی همچنان قلب و تخیل مخاطبان خود را تسخیر کرده است.

  • تحلیلی بر روایت Nier Automata؛ تفاوتی که انسانیت ایجاد می‌کند

پس از اینکه نیر اتوماتا در سال ۲۰۱۷ عرضه شود و به موفقیت فراوانی دست پیدا کرد، سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ی بازسازی قسمت اول این سری یعنی نیر رپلیکنت بودیم که آن اثر هم توانست بسیار موفق ظاهر شود و برخی از ضعف‌های نسخه‌ی اصلی نیر رپلیکنت را هم برطرف کند. اکنون طرفداران می‌توانند هر دو بازی نیر را روی پلتفرم‌های امروزی به بهترین شکل تجربه کنند.

منبع: VG247

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته خالق سری بازی‌های Nier: این مجموعه به پایان کار خود رسیده است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala