این مجموعه لگو که به‌صورت رسمی با نام کامل مجموعه‌ی «ایده‌های لگو سونیک خارپشت منطقه‌ی تپه‌ی سبز» شناخته می‌شود. این مجموعه لگو اولین بار در یک جمع‌سپاری توسط لگو و ویو گرانل (Viv Grannell)، طرفدار سونیک، در اوایل ۲۰۱۹ پیشنهاد شده است. پس از اینکه ایده‌ی این مجموعه به ۱۰ هزار رأی رسید، لگو در مارس ۲۰۲۰ بررسی رسمی خود را روی پروژه انجام داد و در فوریه ۲۰۲۱ پیشنهاد توسعه را به یک مجموعه واقعی اعلام کرد.

مجموعه نهایی عالی به نظر می‌رسد و  طراحی ۸ بیتی روشن و بلوکی آن به‌خوبی به شکل لگو تبدیل شده است و جزئیاتش فوق‌العاده است و همان احساس نسخه‌ی اصلی بازی روی کنسول سگا جنسیس را تداعی می‌کند.

طرح نهایی این لگو مسیر متفاوتی را از طرح اولیه‌ای که گرانل داده بود، انتخاب کرده است. طرح اولیه‌ی ویو گرانل با صراحت بیشتری روی سونیک مانیا (Sonic Mania) تمرکز کرده بود که در آن نسخه‌هایی از بعضی از شخصیت‌های شرور بازی سونیک مانیا هم دیده می‌شد. این در حالی است که مجموعه‌ی نهایی کمتر روی یک عنوان خاص تمرکز دارد و بیشتر این هدف را دنبال کرده که مرحله‌ی معروف و خاطره‌انگیز منطقه تپه‌‌ی سبز را بازسازی کند و در عین حال سونیک، دشمنان عادی بازی‌های سونیک، دکتر اگمن و دستگاه خاص و پیشرفته‌ی او و حتی حلقه‌های معروف بازی سونیک و دیگر ریزه‌کاری‌هایی را که با آن‌ها آشنا هستیم، به تصویر بکشد.

مجموعه لگو سونیک

اگر بخواهیم به‌صورت فنی و دقیق حساب کنیم، این اولین باری نیست که سونیک در قالب یک مجموعه‌ی لگو ظاهر می‌شود. این شخصیت بخشی از مجموعه‌ی لگو دایمنشنز (Lego Dimensions) در سال ۲۰۱۶ بود، اگرچه نسخه مینی فیگور جدید سونیک نسبت به آن دارای طراحی به‌روز شده و با جزئیات اضافی است.

باید این نکته‌ی مهم را بیان کرد که برخلاف دیگر همکاری‌های بزرگ اخیر لگو با نینتندو در مجموعه‌های لگوهای سوپر ماریو، مجموعه‌های لگوهای سونیک به‌عنوان یک مجموعه بازی تعاملی در نظر گرفته نشده است. این مجموعه لگو سونیک یک ساخته‌ی زیبای کاملاً آجری است که هیچ حسگر هوشمند یا برنامه‌ی همراهی را در کنار خود ندارد. با این حال، این مجموعه تا حدودی به‌صورت ماژولار در نظر گرفته شده است و به طرفداران اجازه می‌دهد تا چندین نسخه (یا شاید یک روز، مجموعه‌های اضافی و جدید با مضمون سونیک) را برای گسترش این سطح خریداری کنند.

مجموعه‌ی «ایده‌های لگو سونیک خارپشت منطقه‌ی تپه‌ی سبز» هم به‌صورت حضوری در فروشگاه‌های لگو و هم در وب‌سایت لگو با قیمت ۶۹.۹۹ دلار از روز سال نو در دسترس قرار گرفته است اما اگر به دنبال گرفتن نسخه‌ای هستید، ممکن است بخواهید از خود سونیک سرنخ بگیرید و هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

منبع: The Verge

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته مرحله‌ی به‌یادماندنی و نمادین سونیک را با لگو بازسازی کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala