در نهایت بازی نقش‌آفرینی Masquerada: Songs and Shadows که برگرفته از المان‌های رنسانس با امکان توقف مبارزات در همان لحظه است در راه کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد و ماه آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. امروز توسعه‌دهنده سنگاپوری بازی‌های ویدئویی یعنی Witching Hour Studios اعلام کرد که بازی نقش‌آفرینی […]

تاریخ انتشار Masquerada: Songs and Shadows برای کنسول‌های نسل هشتمی مشخص شد

در نهایت بازی نقش‌آفرینی Masquerada: Songs and Shadows که برگرفته از المان‌های رنسانس با امکان توقف مبارزات در همان لحظه است در راه کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد و ماه آینده میلادی وارد بازار خواهد شد.

امروز توسعه‌دهنده سنگاپوری بازی‌های ویدئویی یعنی Witching Hour Studios اعلام کرد که بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی Masquerada: Songs and Shadows قرار است که در تاریخ سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه (۸ آگوست ۲۰۱۷) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه گردد.

لازم به ذکر است که بازی Masquerada: Songs and Shadows ماه سپتامبر گذشته برای رایانه‌های شخصی و سیستم‌عامل مک منتشر شد که با واکنش «بسیار مثبت» کاربران سرویس استیم روبرو شد و امتیاز نهایی ۶۴ را از وب‌سایت متاکریتک بدست آورد.

نسخه‌های کنسولی این بازی همراه با ویژگی‌هایی از جمله حالت New Game + و صحنه‌های گفتگو گسترده عرضه می‌گردد. گفتنی است که تمام ویژگی‌های جدید این بازی در همان روز عرضه برای کنسول‌ها بر روی نسخه‌های رایانه‌های شخصی و مک نیز به صورت رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Masquerada: Songs and Shadows عنوانی نقش‌آفرینی/تاکتیکی تک نفره است که شهر آن مملو از عناصر جادویی و الهام گرفته از عناصر رنسانس است که بازیکنان می‌توانند در لحظه مبارزات آن را به منظور ارتقا عناصر مبارزات و اتخاذ استراتژی حمله جدید متوقف کنند. از صفحه استیم این بازی می‌توانید تمام ویژگی‌های بازی Masquerada: Songs and Shadows را مشاهده و بررسی کنید.

بازی Masquerada: Songs and Shadows با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. از سوی دیگر، می‌توانید این بازی را به همراه موسیقی متن جذاب و شنیدنی آن با قیمت ۳۲٫۹۸ دلار از طریق سرویس استیم خریداری کنید. همانطور که اشاره شد، بازی Masquerada: Songs and Shadows در تاریخ سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه (۸ آگوست ۲۰۱۷) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر خواهد گردید.

منبع متن: gamefa