طی این قرارداد، رمدی اینترتینمنت این بازی را به‌صورت جهانی منتشر خواهد کرد، در حالی که تنسنت بازی را برای بازارهای منتخب آسیایی بومی‌سازی و منتشر خواهد کرد. تنسنت همچنین نسخه‌ی موبایلی این اثر را توسعه و منتشر خواهد کرد.

remedy

تیرو ویرتالا، مدیرعامل رمدی اینترتینمنت، در بیانیه‌ی خبری خود درباره‌ی این قرارداد می‌گوید: «ونگارد اولین بازی رمدی است که با سیستم کسب‌وکار بازی به‌عنوان سرویس (Games-as-a-Service) کار می‌کند که توسط گروهی حرفه‌ای از تیم ما که در زمینه‌ی بازی‌های رایگان فعالیت دارند، توسعه داده خواهد شد. علاوه بر آثاری که نقطه‌ی قوت رمدی ساخته می‌شوند، ما اکنون در حال ساخت چیز جدید و هیجان‌انگیزی برای فضای بازی‌های چندنفره تعاونی هستیم. گسترش توانمندی‌های ما برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های انتشار گام بعدی در توسعه شرکت ما است. ما برای این همکاری طولانی‌مدت با تنسنت هیجان‌زده هستیم و با اطمینان می‌توانیم بگوییم که برای حمایت از برنامه‌های جاه‌طلبانه ونگارد مناسب است. ونگارد یک فرصت جهانی است و تنسنت می‌تواند رمدی را در سطح بین‌المللی پشتیبانی کند و عملیات عرضه‌ی بازی در آسیا و بازارهای گوشی‌های همراه را رهبری کند.»

tencent

در توضیحات این پروژه نوشته شده است:

این بازی با اسم رمز ونگارد (Vanguard) که مالکیت معنوی اصلی آن در اختیار رمدی است، یک بازی رایگان کوآپ تیراندازی بازیکن در مقابل محیط (PvE) است که ویژگی‌های روایی و گیم‌پلی اکشن آثار رمدی را در یک تجربه‌ی چندنفره غوطه‌ور ترکیب می‌کند. این بازی با موتور بازی‌سازی آنریل انجین توسعه داده خواهد شد و قرار است برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه شود.

بازی در حال حاضر در مرحله‌ی اثبات مفهوم قرار دارد. بودجه‌ی توسعه آن تا پایان سال اول در حدود یک بودجه‌ی یک بازی تراز اول بزرگ رمدی خواهد بود. این بازی به‌صورت مشترک توسط رمدی و تنسنت توسعه داده خواهد شد. رمدی و تنسنت مسئول هزینه‌های انتشار و عملیات بازی در مناطقی مربوط به خود خواهند بود و در عین حال پس از جبران هزینه‌های توسعه، بخشی از درآمد را با طرف مقابل تقسیم می‌کنند.

  • یک بازی چند نفره در دنیای Control و دنباله‌ی آن ساخته خواهند شد

این روزها استودیو رمدی به‌صورت موازی مشغول کار روی پروژه‌های مختلفی است. آن‌ها چندی پیش در جریان مراسم گیم اواردز از دنباله‌ی مورد انتظار بازی آلن ویک رونمایی کردند.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سازندگان الن ویک و مکس پین با همکاری شرکت چینی تنسنت بازی خواهند ساخت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala