به‌تازگی، استودیو کوجیما پروداکشنز و شرکت ۵۰۵ گیمز که وظیفه‌ی انتشار این بازی روی کامپیوتر را بر عهده دارد، اعلام کرده‌اند که دث استرندینگ: برداشت کارگردان در بهار سال ۲۰۲۲ از طریق استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

بازی دث استرندینگ: برداشت کارگردان که ابتدا در مراسم Summer Game Fest که توسط جف کیلی برگزار شده بود، معرفی شد، مدتی پیش در تاریخ ۲ مهر ۱۴۰۰ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱) برای کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ به انتشار رسید. نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی از فناوری گرافیکی جدید Xe Super Sampling شرکت اینتل استفاده می‌کند. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین بازیکنان را قادر می‌سازد تا محیط بازی را با جزئیات گرافیکی بالا همراه با عملکرد اجرایی بالا کاوش کنند.

نیل رالی (Neil Ralley)، رئیس شرکت ۵۰۵ گیمز، در بیانیه‌ی خبری خود در این رابطه بیان کرده است: «ما خوشحالیم که همکاری خود را با اینتل برای Death Stranding Director’s Cut روی کامپیوترهای شخصی اعلام کنیم. Death Stranding یک بازی بسیار محبوب بین بازیکنان کامپیوترهای شخصی بوده است و ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم چگونه فناوری جدید XeSS اینتل تجربه‌ی بازیکنان را برای نسخه‌ی برداشت کارگردان بهبود می‌دهد.»

دث استرندینگ: برداشت کارگردان

قیمت این نسخه در زمان عرضه برای پلی‌استیشن ۵ معادل ۵۰ دلار بود اما افرادی که نسخه‌ی اصلی بازی را تهیه‌ کرده‌ بودند، فقط با پرداخت ۱۰ دلار می‌توانستند به ویژگی‌های این نسخه دست پیدا کنند. هنوز جزئیاتی پیرو قیمت یا امکان ارتقا دث استرندینگ: برداشت کارگردان در کامپیوتر منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط آن برای کامپیوتر چگونه خواهد شد.

علاوه بر ویژگی‌هایی مثل ابزارهای تازه‌ برای حمل و تحویل محموله‌ها، تأسیسات و سلاح‌های جدید، مأموریت‌ها و مینی‌گیم‌های جدید که به نسخه‌ی برداشت کارگردان بازی دث استرندینگ اضافه شده است، دارندگان کامپیوترهای شخصی می‌توانند از چیزهای مثل نرخ فریم بالا روی کامپیوتر، قابلیت عکس‌برداری (Photo Mode) و پشتیبانی از مانیتورهای الترا-واید بهره خواهد برد. همچنین محتوای جالب و ظاهری از سری بازی هف-لایف شرکت ولو و بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ شرکت سی دی پراجکت رد در این نسخه گنجانده شده است. همچنین اعلام شده است که تمامی نسخه‌های بازی به همراه گزیده‌ای از کتاب دیجیتالی طراحی‌های دث استرندینگ و ویژگی‌های ظاهری و کاربردی دیگر عرضه خواهد شد.

  • با برخی از پیشرفت‌های Death Stranding: Director’s Cut آشنا شوید

تاریخ عرضه‌‌ی دقیق این نسخه برای کامپیوتر مشخص نشده است اما با توجه به اینکه بیان شده این اتفاق در فصل بهار انجام خواهد شد، پس نیاز نیست مدت زیادی را برای انتشار آن روی کامپیوترها صبر کرد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته نسخه‌ی گسترش یافته‌ی دث استرندینگ برای کامپیوتر عرضه می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala