در بخشی از کنفرانس شرکت سونی در رویداد CES 2022، این شرکت به‌صورت رسمی میزان فروش بازی تحسین‌شده‌ی روح سوشیما را مشخص کرد. پس از آن، استودیو ساکر پانچ در توییتر بیان کرد: «ما مفتخر و شگفت‌زده‌ایم که اعلام کنیم که بازی Ghost of Tsushima به‌صورت رسمی بیش از ۸ میلیون نسخه فروخته است. از همه افرادی که از زمان عرضه بازی این اثر را تجربه‌ کرده‌اند، بسیار تشکر می‌کنیم! ما بسیار قدردان و سپاسگزار حمایت شما هستیم!»

  • جزئیات بسته‌ی الحاقی گوست آو سوشیما منتشر شد؛ نگاهی به جزیره‌ی ایکی

در گزارش قبلی فروش این بازی که در تاریخ ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ منتشر شد، به‌صورت رسمی اعلام شده بود که ۵ میلیون نسخه از بازی روح سوشیما به فروش رفته است.  در آن زمان، با توجه به گفته‌ی هرمن هالست، مدیر استودیوهای پلی‌استیشن، مشخص شد که بازی Ghost of Tsushima سریع‌ترین فروش را در میان عنوان‌های کاملاً جدید پلی‌استیشن ۴ ثبت کرده است که این یعنی عملکرد آن از این منظر حتی از بازی هورایزن زیرو داون هم بهتر بوده است.

بازی Ghost of Tsushima

اکنون با توجه به آمار جدید، مشخص شده که در این بازه‌ی حدوداً یک‌ساله‌ پس از آمار قبلی، این بازی توانسته ۳ میلیون نسخه‌ی دیگر هم فروش داشته باشد. این نشان می‌دهد که روح سوشیما هم از نظر تجاری و هم از نظر کیفی عملکرد درخشانی را برای سونی داشته است و به همین خاطر کاملاً انتظار می‌رود که سونی برنامه‌های زیادی را برای عنوان روح سوشیما در نظر گرفته باشد.

سونی همچنین در گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد فیلمی سینمایی بازی روح سوشیما را خلق کند. این فیلم قرار است توسط چاد استاهلسکی (Chad Stahelski)، کارگردان جان ویک، کارگردانی شود. البته این تنها اثر پلی‌استیشن نیست که قرار است فیلم یا سریالی برای آن ساخته شود.

  • کارگردان جان ویک فیلم گوست آو سوشیما را خواهد ساخت

بازی روح سوشیما در ابتدا در تاریخ ۲۷ تیر ۹۹ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و سپس در ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ (۲۰ اوت سال ۲۰۲۱ ) نسخه‌ی برداشت کارگردان آن که یک بسته‌ی الحاقی داستانی جدید را در خود گنجانده بود، برای دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ عرضه شده است.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته فروش بازی گوست آو سوشیما از ۸ میلیون نسخه عبور کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala