در بیانیه‌‌ای که ESA به سایت IGN فرستاده، نوشته شده است: «به دلیل خطرات بهداشتی مداوم پیرامون کووید-۱۹ و تأثیرات بالقوه‌ی آن بر ایمنی غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان، در سال ۲۰۲۲ نمایشگاه E3 به‌صورت حضوری برگزار نخواهد شد. ما به‌طور باورنکردنی در مورد آینده E3 هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر هستیم تا به‌زودی جزئیات بیشتری را اعلام کنیم.»

  • برنده‌ و بازنده‌ی E3 چه کسی بود؟ مایکروسافت، نینتندو یا سونی؟

این در واقع به این معنی است که در حال حاضر، وجود E3 2022 به‌صورت کلی نامشخص است. اگرچه، بدون تعیین تاریخ برگزاری مراسم و عدم وجود رویداد فیزیکی برنامه‌ریزی شده، از نظر تئوری همچنان امکان یک نمایشگاه دیجیتالی وجود دارد اما در مکاتبات بعدی، ESA به IGN اعلام کرده که در حال حاضر نمی‌تواند تائید کند که آیا امسال همچون سال ۲۰۲۱ به جای رویداد فیزیکی یک رویداد دیجیتالی برگزار می‌شود یا خیر.

e3 2022

اعلامیه ESA در میانه‌ی یک بیماری همه‌گیر مرگبار که هنوز ادامه دارد و به‌تازگی رکورد تعداد موارد جدید مبتلاشده در ایالات‌متحده را به ثبت کرده، منتشر شده است. زمانی که ESA اعلامیه خود را در مورد یک رویداد فیزیکی در سال گذشته اعلام کرد، روند واکسیناسیون هنوز به‌آرامی در حال افزایش بود و بسیاری از افراد معتقد بودند که رویدادهای ویژه‌ی بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۲ در مقیاس بزرگ‌تر و به‌صورت حضوری از سر گرفته خواهد شد. چیزی که برای E3 محقق نشده است.  این روند در پاییز گذشته با حضوری شدن رویداد PAX West آغاز و در ادامه با برگزاری حضوری موفقیت‌آمیز گیم اواردز در دسامبر ادامه پیدا کرد. با این حال، رشد دوباره و ظهور انواع جدید کرونا یعنی امیکرون باعث ادامه‌ی نگرانی‌ها شده است.

در همین حال، آینده E3 مدتی است که یک علامت سؤال بزرگ است. نمایش ۲۰۲۲ آن هرگز تاریخ مشخصی نداشت و هرگز در تقویم رسمی مرکز همایش‌های لس‌آنجلس قرار نگرفته است. این در حالی است که رویدادهای فیزیکی و دیجیتالی گذشته E3 بیش از یک سال قبل از برگزاری تاریخ آن برنامه‌ریزی می‌شد. طبق سخنرانی اریک گارستی، شهردار لس آنجلس، از زمان افتتاح نمایشگاه سال گذشته، E3 2022 به‌صورت حضوری برنامه‌ریزی شده بود. اما توییتر و وب‌سایت رسمی این رویداد از آن زمان تاکنون به‌طور نامشخصی سکوت کرده‌اند و منابع متعدد مرتبط با E3 که به‌صورت ناشناس با IGN صحبت کرده‌اند، پیشنهاد داده‌اند که ESA خیلی زودتر از این‌ها از تلاش برای برگزاری یک نمایش فیزیکی دست کشیده بود. در واقع منابع می‌گویند که ESA احتمالاً در پاییز سال گذشته چنین تصمیمی را گرفته است. دیگر منابع صنعت هم اشاره می‌کنند که چه مراسم به‌صورت حضوری برگزار شود یا به‌صورت دیجیتالی، در شرایط عادی تا به حال باید خبرهایی را از آن می‌شنیدند اما سکوت عجیب ESA باعث شده تا وضعیت مبهم شود و حتی آن‌ها مطمئن نباشند که مراسم امسال برگزار شود.

  • تحلیل‌گران: نمایشگاه E3 حال و روز خوبی ندارد

عاقبت نمایشگاه E3 امسال هرچه شود، تنها چیزی که مشخص است این است که اوضاع این روزها‌ی E3 خوب نیست.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته نمایشگاه E3 2022 حضوری برگزار نمی‌شود؛ مراسم دیجیتالی در هاله‌ای از ابهام اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala