توسعه‌دهندگان پشت این پروژه در توییتر این بازسازی را که توسط جمعی از هواداران مشتاق عنوان رزیدنت اویل ساخته شده، معرفی کردند و تریلری را هم از آن نشان دادند. طبق سایت رسمی این پروژه، بازسازی بازی رزیدنت اویل: کد ورونیکا قرار است به‌صورت کاملاً رایگان عرضه شود. همچنین اعلام شده است که این پروژه در قالب سه چپتر منتشر خواهد شد. در حالی که تیم توسعه به‌طور خاص بیان نکرده است که آیا این چپترها به‌صورت یک بسته کلی عرضه خواهند شد یا به‌صورت جداگانه، آن‌ها به این نکته اشاره کرده‌اند که هر چپتر تقریباً چهار ساعت طول خواهد کشید.

رزیدنت اویل کد ورونیکا

در زمان عرضه، سیستم گیم‌پلی نسخه‌ی بازسازی‌شده با ویژگی‌هایی که در نسخه‌ی آزمایشی قبلی بازی ارائه شده بود، سازگار شده و حتی بهبود یافته است. از این تغییرات می‌توان به چیزهایی مثل انیمیشن‌های حرکتی بهینه‌سازی شده که حس واقعی‌تری را به بازی می‌دهد، سیستم جاخالی مشابه چیزی که در بازسازی رزیدنت اویل ۳ دیدیم و یک سیستم جدید برای زامبی‌ها اشاره کرد. علاوه بر تغییرات در عناصر گیم‌پلی، این بازسازی سیستم واکنش آتش و باران، پیشرفت‌های گرافیکی و نورپردازی دوباره‌ طراحی‌شده را نیز به همراه خواهد داشت. سازندگان همچنین اشاره کرده‌اند که این بازی شامل تنظیمات برای انتخاب زبان‌های مختلفی خواهد بود که طرفداران می‌توانند آن‌ها را از درون خود بازی تغییر دهند.

در حال حاضر، تیم سازنده گفته است که در تلاش است تا بازی را تا حد امکان بهینه کند تا همه بتوانند بدون مشکلات بزرگ در عملکرد اجرایی، به تجربه‌ی بازی بپردازند. با این حال، این تیم همچنین اعلام کرده است که یک نسخه لایت (Lite) را از بازی منتشر خواهد کرد که برای کامپیوترهای شخصی «با منابع بسیار کم» کاربرد خواهد داشت.

رزیدنت اویل کد ورونیکا

در حالی که نسخه‌ی بازسازی‌شده برای انتشار در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است اما توسعه‌دهندگان این پروژه به‌وضوح می‌گویند که کپکام همچنان تمام حقوق مربوط به ‌عنوان رزیدنت اویل را در اختیار دارد و بنابراین می‌تواند در هر زمانی که بخواهد، تصمیم به لغو این پروژه بگیرد.

بازی رزیدنت اویل کد ورونیکا در ابتدا در سال ۲۰۰۰ میلادی برای کنسول سگا دریم‌کست منتشر شد و وقایع آن ۳ ماه پس از ماجرای رزیدنت اویل ۲ و ۳ اتفاق می‌افتد. در این بازی، کلر و کریس ردفیلد به ترتیب در یک زندان جزیره‌ای و یک مرکز تحقیقاتی در قطب جنوب که هر دوی آن‌ها در معرض شیوع زامبی‌ها قرار گرفته‌اند، فرستاده شده‌اند. اگرچه پس از عرضه‌ی بازسازی رزیدنت اویل ۲ و ۳ این بازسازی غیر رسمی می‌تواند بسیار خوشایند باشد اما بهتر است فعلاً زیاد امیدوار نشیم چراکه همان‌طور که توسعه‌دهندگان این پروژه هم بیان کرده‌اند، ممکن است کپکام تصمیم بگیرد تا جلوی پیشرفت آن را بگیرد.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته رزیدنت اویل کد ورونیکا توسط طرفداران بازسازی خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala