روز پنجشنبه، شرکت خالق متال گیر و سایلنت هیل به‌صراحت اعلام کرد که مجموعه توکن‌های غیرقابل‌‌معاوضه‌ی یادبود کونامی را به مزایده خواهد گذاشت. این مجموعه شامل ۱۴ طراحی هنری منحصر‌به‌فرد از سری بازی کسلوانیا (Castlevania) است که به مناسب ۳۵ سالکی این مجموعه بازی در نظر گرفته شده است.

مجموعه کامل از ساعت ۲۲:۰۰ تاریخ ۱۲ ژانویه در سراسر جهان در بازار OpenSea به حراج گذاشته خواهد شد. جزئیات تمام ۱۴ اثر هنری را می‌توانید در سایت رسمی کونامی بیابید. کونامی این مجموعه را اولین پروژه‌ی خود در زمینه‌ی ان‌اف‌تی خطاب کرده است. آن‌ها در بیانیه‌ی خود اعلام کرده‌اند: «پس از این مجموعه، با وجود قرار داشتن ان‌اف‌تی‌ها و تکنولوژی بلاک‌چین در دوران ابتلای رشد خود، کونامی به گسترش و کاوش در توسعه‌ی موارد مربوط به این زمینه و گوش دادن به بازخورد بازیکنان ادامه خواهد داد.»

این شرکت درباره‌ی برنامه‌های خود پیرامون بازی ویدیویی کسلوانیا گفت که به پشتیبانی از عناوین موجود در حال حاضر ادامه می‌دهد و همچنین فرصت‌هایی را فراهم خواهد کرد تا بتواند انتظارات طرفداران را برآورده کند و حتی از آن فراتر رود. VGC قبلاً گزارش داده بود که این شرکت یک بازی جدید از کسلوانیا را در مقیاس بزرگ در دست توسعه دارد.

konami nft

شرکت‌های بزرگ و کوچک مختلفی از جمله یوبی‌سافت در گذشته اقدام به فروش آیتم‌های دیجیتالی خود در قالب ان‌اف‌تی کرده‌اند که البته اکثر تلاش‌ها به دلایل مختلفی همچون تأثیرات مخرب زیست‌محیطی موردانتقاد شدید قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد حتی استقبال از ان‌اف‌تی‌های یوبی‌سافت اصلاً خوب نبوده است.

شرکت اسکوئر انیکس هم یکی دیگر از شرکت‌های بزرگی است که اخیراً از علاقه‌ی خود به این تکنولوژی سخن گفته است. یوسوکه ماتسودا، رئیس اسکوئر انیکس، در نامه‌ای که در سال نو میلادی منتشر شد، تعهد داد که در آینده بازی‌های بلاک‌چین و NFT را بخشی از مجموعه بازی‌های خود قرار خواهد داد. نظرات ماتسودا توسط برخی از اهالی صنعت بازی موردانتقاد قرار گرفت. با این حال، به نظر می‌رسد که آن‌ها توانسته‌اند نظر بازار را جلب کنند. سخنان او باعث جهش هشت درصدی قیمت سهام اسکوئر انیکس در اوایل این هفته شد که این بزرگ‌ترین افزایش سهام این شرکت در یک روز از اوت گذشته تا به اکنون است. ماتسودا در نامه‌اش گفت که اعتقاد دارد که بازی‌های بلاک‌چین پتانسیل دارند تا با پیشبرد مفهوم «بازی برای کسب درآمد» باعث گسترش و رشد بازی‌های خودپایدار شوند.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته کونامی هم وارد بازار فروش NFT شد؛ کسلوانیا اولین قربانی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala