این اطلاعات توسط یکی از ژورنالیست‌های صنعت یعنی جف گراب منتشر شده که در گذشته نشان داده با منابع آگاه مختلفی در ارتباط است. او در جریان پادکست سایت Giant Bomb درباره‌ی دنباله‌ی معرفی‌نشده‌ی این اثر صحبت کرد. گراب معتقد است که شرکت الکترونیک آرتس و استودیو می‌خواهند این بازی را به شکل قابل‌توجهی قبل از شروع E3 در ژوئن امسال معرفی کنند. این به استودیو و ناشر زمان زیادی می‌دهد تا این عنوان را قبل از عرضه‌ی احتمالی اثر در پایان سال ۲۰۲۲ در معرض دید مردم قرار دهند.

  • بهترین بازی جنگ ستارگان بازسازی و دوباره عرضه می‌شود

این اولین باری نیست که درباره‌ی دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order چیزی می‌شنویم. در اواخر ۲۰۱۹ استودیو ریسپاون یک آگهی شغلی منتشر کرد که در آن به‌صورت ویژه مشخص شده بود که آن‌ها در حال جذب نیرو برای تیم توسعه‌دهنده‌ی جنگ ستارگان هستند. این یعنی توسعه‌ی دنباله‌ی این اثر احتمالاً از همان حوالی پایان توسعه‌ی قسمت اول شروع شده است. با توجه به موفقیت بازی اول، چنین تصمیمی عجیب هم نبود. علاوه بر جلب نظر منتقدان، بازی اول توانسته تا پایان سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

jedi fallen order

الکترونیک آرتس حق امتیاز بازی‌های کنسولی جنگ ستارگان را تا سال ۲۰۲۳ در اختیار دارد. بنابراین فرصتی برای ناشر وجود دارد که قبل از انقضای آن قرارداد، روی بازی‌های بیشتری از جنگ ستارگان سرمایه‌گذاری کند – بنابراین حتی اگر Jedi Fallen Order 2 در سال ۲۰۲۲ عرضه نشود، احتمالاً می‌توانید تا قبل از پایان قرارداد منتظر عرضه‌ی آن باشید.

  • بازی جنگ ستارگان جدید توسط سازندگان هوی رین در دست ساخت است

در زمان نوشتن این مطلب، هیچ تأیید رسمی از سوی ناشر یا استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی اعلام نشده است، در حال حاضر باید آن را به‌عنوان یک شایعه در نظر بگیریم اما با توجه به شواهد موجود و گفته‌های جف گراب رونمایی از این بازی تا قبل از E3 چندان دور از ذهن نیست و ممکن است در جریان رویدادی شاهد آن باشیم.

منبع: VG247

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order احتمالا سال آینده می‌آید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala