چهارمین نسخه‌ی اصلی از سری DOOM که توسط Id Software ساخته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده، در حال تجربه‌ی موفقیت فوق‌العاده‌ای است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، طبق آمار منتشر شده توسط ‌وب‌سایت SteamSpy، فروش DOOM در شبکه‌ی استیم از 2 میلیون نسخه عبور کرده است. فروش فوق‌العاده‌ی این عنوان چندان عجیب نیست زیرا DOOM هنگام انتشار در سال گذشته نقدهای مثبتی داشت و میانگین نمرات این عنوان در وب‌سایت متاکریتیک 85 است. DOOM ریبوت این سری محبوب و اولین نسخه‌ی اصلی این سری بعد از DOOM 3 است. DOOM 3 در سال 2004 برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس و پس از کمتر از یک‌ سال برای سیستم‌عامل مک و کنسول Xbox منتشر شده بود.

عنوان DOOM در ابتدا و در سال 2008 با نام DOOM 4 معرفی شده بود اما در سال 2011 ساخت آن کاملا از نو شروع و سرانجام در سال 2014 دوباره با نام DOOM معرفی شد. این عنوان بخاطر دنیای خشن، گیم‌پلی سریع و خشن و موسیقی متن آن مورد تحسین واقع شد و از وب‌سایت پردیس‌گیم نیز نمره‌ی 9 را دریافت کرد. منتقد بازی - «سینا ربیعی» - آن را "یکی از بهترین و لذت بخش‌ترین عناوین شوتر سالهای اخیر" دانست که برای عاشقان سبک شوتر خلق شده است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی در پردیس‌گیم را در اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: pardisgame