از حواشی قرارگاه کارجا (Carja) و اوسرام (Oseram) تا قرارگاه بسیار زیادی اوتارو (Utaru) در محله Plainsong همگی بسیار زیبا و نفس گیر طراحی شده‌اند. از طرفی اگر مکانی کمی خشن‌تر با افراد عصبانی ببینید، به سمت تناکث (Tenakth) بروید. جایی که تشخیص دوست از دشمن کمی دشوار است.

  • نگاهی به دشمنان هورایزن فوربیدن وست؛ چگونه در برابر آن‌ها پیروز شویم.
  • نگاهی به دنیای بازی هورایزن فوربیدن وست؛ تلاش برای ساخت یک دنیای زنده

حال در این ویدئو قرار است نگاهی به هر قبیله و سنت‌های آن‌ها بیاندازیم. البته اطلاعات بسیار دیگری وجود دارند که در زمان عرضه بازی از آن‌ها مطلع خواهید شد. در اصل سفر ایلوی در میان این قبایل نه تنها برای انجام مأموریت بلکه برای پی بردن به روش و فرهنگ زندگی این افراد خواهد بود.

هورایزن فوربیدن وست یکی از بزرگترین عناوین سال ۲۰۲۲ است. سونی تلاش بسیاری کرده تا اطلاعات خوبی از آن را در اختیار کاربران قرار دهد. با اینحال چندی پیش داستان این بازی تا حد زیادی منتشر شد که اصلاً به نفع شرکت سازنده نبود. البته طرفداران به آن توجه نکرده و همچنان در زمان عرضه از این بازی استقبال خوبی خواهد شد.

شماره یک مجموعه هورایزن، یعنی زیرو داون سبک خاصی داشت. به خاطر همین خاص بودن طرفداران زیادی داشته و توانست موفقیت خوبی هم کسب بکند. البته این بازی بدون مشکل نبود. یکی از مشکلات اصلی آن رباتیک بودن انیمیشن و فضای کلی بازی بود. چیزی که مانع از درگیر شدن کاربر با محیط شده و حس واقعی بودن را از آن می‌گرفت.

حال در فوربیدن وست شرکت سازنده یعنی گوریلا گیمز (Guerilla Games) تمام تلاش خود را کرده تا به بهترین نحو دنیای بازی جدید خود را بسازد. به گونه‌ای که نه تنها این بازی بسیار واقعی‌تر شده بلکه تمام تلاش خود را کرده تا حالت رباتیک نداشته باشد.

منبع: Blog.playstation.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته با گروه‌ها و قبیله‌های هورایزن فوربیدن وست آشنا شوید؛ دنیایی بزرگتر از گذشته اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala