جدیدترین بروزرسانی بازی Ballistic Overkill، مشکلاتی از قبیل Matchmaking بازی را حل و ویژگی‌‌های جدیدی مانند متعادل ساختن مسابقات و موارد دیگری را به این بازی اضافه می‌کند. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. استودیوی Aquiris Games در جدیدترین اقدام خود، دست به عرضه‌ی بروزرسانی جدیدی برای عنوان شوتر اول‌شخص و PvP خود با […]

بروزرسانی جدید Ballistic Overkill، بهبود چشم‌گیری در Matchmaking بازی ایجاد می‌کند

جدیدترین بروزرسانی بازی Ballistic Overkill، مشکلاتی از قبیل Matchmaking بازی را حل و ویژگی‌‌های جدیدی مانند متعادل ساختن مسابقات و موارد دیگری را به این بازی اضافه می‌کند. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

استودیوی Aquiris Games در جدیدترین اقدام خود، دست به عرضه‌ی بروزرسانی جدیدی برای عنوان شوتر اول‌شخص و PvP خود با نام Ballistic Overkill، زده است. این بروزرسانی باعث بهبود Matchmaking بازی می‌شود، مسابقات را به صورت خودکار متعادل می‌کند (Auto-Balancing) و البته کلاس‌های بازی را متوازن‌تر می‌کند تا بازیکنان تجربه‌ی دلپذیرتری از این بازی داشته باشند.

در آخرین بروزرسانی این بازی که هم‌اکنون قابل دانلود است، سازندگان از ابتدا قسمت Matchmaking بازی را که مربوط به پیدا کردن مسابقات برای بازیکنان می‌شود، طراحی کرده‌اند. پیش از این، بازی شامل سرورهایی بود که یا کاملا پر و یا کاملا خالی بودند. طبق گزارشات، بارها پیش آمده بود که بازیکنان در لابی‌های دو در برابر دو و یا حتی یک در برابر یک به مصاف هم رفته‌ بودند که نشان از عدم توازن در پخش بازیکنان داشت و این مشکل برای یک بازی شوتر اول شخص آنلاین، نقص بسیار بزرگی به حساب می‌آید. با بروزرسانی جدید بازی، بازیکنان با Matchmaking مناسب‌تری روبه‌رو خواهند شد که با در نظر گرفتن منطقه و نرخ Ping بازیکنان، سرور مناسب را انتخاب می‌کند و درنتیجه بازی، بازیکنان را به لابی‌های خلوت، روانه نخواهند کرد. اگرچه با این آپدیت، ممکن است سرعت Matchmaking بازی کاهش پیدا کند، اما مطمئنا در انتهای کار، نتیجه رضایت‌بخش خواهد بود. در صورتی که بازی موفق به پیدا کردن یک مسابقه در طول دو دقیقه نشود، بازیکن را در سرورهای شلوغ قرار می‌دهد؛ در حالی که همچنان Ping و کیفیت اجرا را در نظر می‌گیرد.

از دیگر تغییراتی که این آپدیت ایجاد می‌کند، بازگرداندن قابلیت ایجاد تعادل به صورت خودکار است. این ویژگی سبب می‌شود که بازیکنان برتر هر گروه، پخش شوند و بازیکنان قدرتمند به مدت طولانی در کنار هم بازی نکنند. بازگشت این ویژگی، سبب می‌شود تا قابلیت انتخاب تیم مورد علاقه و حضور در آن، غیرفعال شود، اما در عوض باعث برابر شدن قدرت تیم‌ها و چالش‌‌برانگیزتر شدن مسابقات می‌شود.

بازی Ballistic Overkill هم اکنون در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را با قیمت ۱۱٫۹۹$ از سرویس STEAM خریداری نمایند.

منبع متن: gamefa