بیش از یک سال پس از عرضه بر روی ایکس‌باکس وان، Superhot به زودی بر روی پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. بازی شوتر جذاب Superhot این هفته، بالاخره، برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. از روز چهارشنبه، ۱۹ جولای، در منطقه اروپا، و روز جمعه، ۲۱ جولای، در آمریکای شمالی، بازیکنان پلی‌استیشن ۴ می‌توانند این بازی را […]

تاریخ عرضه Superhot بر روی پلی‌استیشن ۴ مشخص شد؛ زودتر از حد انتظار

بیش از یک سال پس از عرضه بر روی ایکس‌باکس وان، Superhot به زودی بر روی پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.

بازی شوتر جذاب Superhot این هفته، بالاخره، برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. از روز چهارشنبه، ۱۹ جولای، در منطقه اروپا، و روز جمعه، ۲۱ جولای، در آمریکای شمالی، بازیکنان پلی‌استیشن ۴ می‌توانند این بازی را تجربه کنند. نسخه Superhot VR نیز ،به مانند نسخه عادی این بازی، با قیمت ۲۵ دلار و برای پلی‌استیشن VR عرضه می‌شود.

همچنین می‌توان نسخه عادی و نسخه VR را از طریق بسته مخصوص Mind is Software، با قیمت ۴۰ دلار دریافت کرد. مشترکین پلی‌استیشن پلاس نیز می‌توانند هر دو نسخه بازی را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

پیش از این Superhot VR برای اوکولویس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو عرضه شده بود. سونی پیش از این قول داده بود که نسخه واقعیت مجازی این بازی با دسته‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌ساتیشن موو سازگار می‌باشد. همچنین سیستم مورد نیاز متوسط این بازی، به بازیکنان کامپیوترهای شخصی این امکان را می‌دهد تا بازی Superhot را، به همراه نسخه واقعیت مجازی‌اش، تجربه کنند.

 

منبع متن: gamefa