آقای تتسویای نومورا (Tetsuya Nomura) در جدیدترین مصاحبه خود با مجله هفتگی فامیتسو، اطلاعات تایه‌ای از عنوان Kingdom Hearts III منتشر کرده و اشاره کوتاهی به عنوان Final Fantasy VII Remake نیز، داشته است. در ادامه می‌توانید بخش‌های کلیدی این مصاحبه را مطالعه کنید. Kingdom Hearts III (در جواب به آنکه این بازی دقیقا در […]

انتشار اطلاعات جدید از Final Fantasy VII Remake و Kingdom Hearts III

آقای تتسویای نومورا (Tetsuya Nomura) در جدیدترین مصاحبه خود با مجله هفتگی فامیتسو، اطلاعات تایه‌ای از عنوان Kingdom Hearts III منتشر کرده و اشاره کوتاهی به عنوان Final Fantasy VII Remake نیز، داشته است.

در ادامه می‌توانید بخش‌های کلیدی این مصاحبه را مطالعه کنید.

Kingdom Hearts III

  • (در جواب به آنکه این بازی دقیقا در چه زمانی از سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود) «لطفا منتظر گزارش‌های بعدی ما باشید.» (لبخند)
  • نومورا از زمان ساخت نسخه دوم این عنوان به دنبال قرار دادن دنیای Toy Story در آن بوده است. برای Kingdom Hearts III، مذاکرات بسیاری صورت گرفت تا دنیای Toy Story در آن قرار گیرد، زیرا به نظر آقای نومورا وجود آن ضروری است.
  • داستان دنیای Toy Story پس از فیلم Toy Story 2 اتفاق می‌افتد. داستان این عنوان در دنیای موازی جریان نداشته و بخشی از داستان اصلی سری Toy Story خواهد بود.
  • در حالی که این بخش در تریلر نمایش داده نشده، در ابتدا شخصیت‌های دنیای Toy Story سورا را با یک شخصیت جدید دیگر اشتباه می‌گیرند. شخصیت یاد شده قرار است در بازی جدیدی از دنیای Toy Story حضور داشته باشد.
  • سازندگان سری Toy Story، از کیفیت مدل شخصیت‌های این سری در Kingdom Hearts III بسیار غافلگیر شده بودند.
  • نومورا از مراحل ابتدایی توسعه این عنوان، به تیم سازنده گفته بود که می‌خواهد قابلیت راندن و مبارزه با ربات‌ها در بازی وجود داشته باشد. سیستم‌های جدیدی در سایر طبقات Galaxy toys برای بازیکنان وجود خواهد داشت.
  • ساخت دنیای Big Hero Six به خوبی پیش رفته، اما اخبار مرتبط با آن در آینده منتشر می‌شود.
  • تعداد دنیاهای حاضر در Kingdom Hearts III، کمتر از دنیاهای قابل بازی در Kingdom Hearts II بوده، هرچند هر یک از این دنیاها طولانی و بزرگتر خواهند بود.

Final Fantasy VII Remake و سایر جزییات

  • «ما توسعه عنوان Final Fantasy VII Remake را به استدیو‌های داخلی منتقل کرده‌ایم.» (اطلاعات بیشتر در این مورد)
  • «در حالی که توسعه بعضی بخش‌های این عنوان (Final Fantasy VII Remake) از Kingdom Hearts III جلوتر بوده، به عنوان مثال میان‌پرده‌های این بازی، پس از تغییر روند توسعه آن از استدیو‌های خارجی به استدیوهای داخلی، بعید است تا مدتی اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کنیم.»
  • «(رهبر پروژه) آقای نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، از ابتدا بخشی از تیم توسعه این عنوان بوده و همچنین یکی از اعضای بخش تجاری یک (اشاره به بخش بندی‌های شرکت اسکوئر انیکس) است.»
  • «من از سوی دیگر عضو (بخش تجاری یک) نیستم، پس کسی که هماهنگی‌های لازم جهت توسعه این عنوان در بخش تجاری یک را انجام می‌دهد، آقای هاماگوچی است.»
  • «به صورت مشابه، آقای تای یاسوئه (Tai Yasue) از بخش تجاری سه، در تیم توسعه این عنوان حضور دارد. از این جهت، نقش من بیشتر شبیه به یک مزدور میان بخشی بوده، که به هیچ بخش تجاری خاصی متصل نیست.»
  • «اگر من عضو یک بخش تجاری بودم، باید به صورت تمام وقت در آن بخش فعالیت می‌کردم، پس (حالت فعلی) به من اجازه داده تا کارهای مختلفی انجام داده، و حتی به درخواست‌های شرکتای دیگر نیز رسیدگی کنم.»
  • (در رابطه با عناوین دیگری به جز Kingdom Hearts III و Final Fantasy VII Remake) «در حال حاضر، بازی دیگری وجود ندارد که من کارگردانیش را برعهده داشته باشم. هرچند عناوین جدیدی هستند که من در آن‌ها نقش دارم. البته مطمئن نیستم هر کدام از آن‌ها کی معرفی می‌شوند. (خندیدن)»
  • (در رابطه طراحی تعدادی از شخصیت‌های عنوان Xenoblade Chronicles 2 توسط آقای نومورا) «آقای تتسویا تاکاهاشی (Tetsuya Takahashi) از استدیوی Monolith Soft، ارشد و مربی من بوده، کسی که در دوران تازه‌کاریم بسیار به من یاری رساند. من هیچ دلیلی نمیبینم تا درخواست چنین ارشدی را رد کنم (خندیدن). خود طراحی مدت‌ها قبل تمام شده بود.»

منبع متن: gamefa