در مقاله‌ای از لارس دی ویلت که در مورد تئوری‌های توطئه، مذهب و سایر باورها در رسانه‌های دیجیتال تحقیق می‌کند، نوشته شده که در پایان اصلی بازی اساسینز کرید ۳، شخصیت‌های دزموند و لوسی زمین را با یک سفینه‌ی فضایی ترک می‌کنند. در واقع برنامه این بوده که به عنوان آدم و حوا نسل بشر را در جای دیگری پس از پایان جهان در سال ۲۰۱۲ ادامه دهند. در عوض، همه چیز به گونه‌ای دیگر رقم خورد. لوسی در اساسینز کرید: برادرهود مرد و در نسخه‌ی سوم سری، دزموند خود را قربانی کرد تا از سیاره در برابر شراره‌های خورشیدی محافظت کند. اتفاقی که می‌توانست موجب فاجعه‌ی دیگری شود.

اساسینز کرید: برادرهود

لحظه‌ی مرگ لوسی در اساسینز کرید: برادرهود

طرح اولیه‌ی پایان سه‌گانه‌ی کلاسیک اساسینز کرید بر اساس مصاحبه‌ای با پاتریس دیسیلتس خالق مجموعه و کارگردان خلاقیت نسخه‌ی سوم، الکس هاچینستون، توسط دی ویلت تهیه شده است.  او در مقاله‌اش بیان کرد:

به طور خلاصه، بازی سوم با حل و فصل درگیری‌هایی در زمان حال به پایان می‌رسد و دزموند مایلز، آبسترگو را با استفاده از دانش و مهارت‌های ترکیبی اجدادهایش، از جمله الطائر از نسخه‌ی اول اساسین کرید و اتزیو از نسخه‌ی دوم، نابود می‌کند. از طرفی در سال ۲۰۱۲ پایان جهان فرا می‌رسد و دزموند و لوسی در جای دیگری به عنوان آدم و حوا تمدن جدیدی را آغاز می‌کنند.

همچنین خالق مجموعه در صحبت با دی ویلت بیان کرد که به همین دلیل است که نام لوسی از فسیلی با همین نام از گونه‌ی جنوبی‌کپی عفاری برگرفته شده است. در مورد مقصد لوسی و دزموند نیز او به یک سفینه‌ی فضایی اشاره کرد. در واقع نسخه‌ی سوم داستان کانر کنوی که یک قاتل در طول جنگ انقلاب بود را روایت می‌کرد. در حالی که بخش مدرن داستان هنوز روی دزموند متمرکز بود، سری پس از پایان داستان او ادامه یافت. در نسخه‌ی بعدی مجموعه با عنوان بلک فلگ، بازی داستان ادوارد کنوی، پدربزرگ کانر کنوی را روایت می‌کرد.

بازی Assassin’s Creed: Rogue در ادامه منتشر شد که اتفاقات آن بین نسخه‌ی بلک فلگ و نسخه‌ی سوم روایت می‌شد. در واقع داستان آن در طول جنگ فرانسه و هند بین سال‌های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۰ جریان دارد و در آن شی پاتریک کورمک، یک قاتل آمریکایی ایرلندی به دنبال قتل اعضای برادرهود است. نسخه‌ی یونیتی که با Rogue ارتباط دارد و در همان روز نیز منتشر شد، به نوعی جانشین نسخه‌ی بلک فلگ است و در جریان انقلاب فرانسه در پاریس جریان دارد و آرنو دوریان و تلاش‌های او را برای افشای قدرت‌های واقعی در پشت انقلاب در حالی که به دنبال انتقام از قتل پدرش است، نشان می‌دهد. پدری که توسط پاتریک کورمک در نسخه‌ی Rogue به قتل رسیده است.

اساسینز کرید روگ

لحظه‌ی به قتل رسیدن پدر آرنو توسط شای

به دنبال آن سیندیکیت در جریان دومین انقلاب صنعتی لندن اتفاق افتاد. این فیلم داستان دو قاتل با نام‌های جیکوب و ایوی فرای را دنبال می‌کند. قسمت بعدی به سال‌های ۴۳ تا ۴۹ قبل از میلاد به مصر باز می‌گردد. این بازی روایتگر شخصیتی به نام بایک است که منشأ درگیری بین پیشینیان برادرهود و پیشروان فرقه‌ی تمپلار را بررسی می‌کند. بازی بعدی در ۴۲۲ قبل از میلاد جریان دارد که در آن شما به عنوان یک مزدور در طول جنگ پلوپونز بین آتن و اسپارت بازی می‌کنید. همچنین لیلا حسن در بخش مدرن، ستاره‌ای است که داستانش در نسخه‌ی اریجینز شروع می‌شود. در نهایت، جدیدترین نسخه والهالا است. داستان این بازی از سال ۸۷۲ تا ۸۷۸ بعد از میلاد اتفاق می‌افتد و بر حمله‌ی وایکینگ‌ها به جزایر بریتانیا تمرکز دارد. از طرفی شما به عنوان ایور درگیر مبارزه‌‌ای طولانی بین برادرهود و تمپلارها می‌شوید. داستان بخش مدرن بار دیگر بر لیلا حسن تمرکز دارد که خاطرات ایور را دوباره زنده کرده و سعی می‌کند تا راهی برای نجات زمین از نابودی بیابد.

بنابراین اگر داستان با ترک زمین توسط دزموند و لوسی در مسیر نجات بشریت به پایان می‌رسید، شاید هرگز شاهد ۱۲ بازی به همراه اسپین‌آف‌‎های مختلف نبودیم. حتی اگر داستان‌های بیشتری نوشته می‌شد، با دانستن پایان سه‌گانه‌ی اصلی سری، چندان هیجان‌انگیز نمی‌شدند.

منبع: VG247

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اساسینز کرید ۳ و داستان دزموند قرار بود با حضور یک سفینه‌ی فضایی پایان برسد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala