نشریه‌ی ژاپنی Automaton اخیرا مصاحبه‌ای با شش عضو Grasshopper Manufacture از جمله مدیر عامل آن سودا منتشر کرده است که در مورد برنامه‌های این استودیو برای استخدام گسترده‌ جهت ساخت بازی‌های جدید صحبت شده است. به عنوان بخشی از مصاحبه، از سودا خواسته شد تا اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌ی استودیو برای انتشار سه بازی در ۱۰ سال آینده ارائه کند. او بیان کرد:

اولین کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، ایجاد یک آی‌پی جدید است. تا به حال، ما اغلب با ناشرانی کار کرده‌ایم که آی‌پی‌های خودشان را داشته‌اند و بودجه‌ای به ما داده شده تا بازی‌هایی جدید از آن مجموعه‌ها بسازیم. برای استودیوهای مستقل، اغلب چنین است. با این حال از این به بعد قصد داریم تا آی‌پی‌هایی جدید ایجاد کنیم و آن‌ها را یکی پس از دیگری عرضه کنیم.

بازی No More Heroes 3

او در ادامه افزود:

ما همچنین می‌خواهیم آی‌پی‌هایی بسازیم که در صورت وجود، بر اساس شخصیت‌هایی جذاب باشد. من فکر می‌کنم این به بحث‌هایی که با کمپانی مارول داریم بستگی دارد. اگر مارول چیز خوبی ارائه کند، ما در مورد آن فکر خواهیم کرد. ما چند جلسه ملاقات با این کمپانی داشته‌ایم و در مورد امکان فرصت‌های همکاری با هم صحبت کرده‌ایم. ما امیدواریم که قدرت بازی‌های ویدیویی به تقویت این فرصت‌ها کمک کند. با این حال، ما به ایجاد آی‌پی‌های بیشتر برای Grasshopper Manufacture ادامه خواهیم داد.

این در حالی است که سودا در ماه آگوست اعلام کرده بود که دوست دارد یک بازی با اقتباس از شخصیت ددپول با همکاری مارول بسازد. او گفته بود:

از نظر کارهایی که دوست دارم انجام دهم، می‌خواهم با مارول در یک بازی با سبک و سیاق استودیو با محوریت شخصیت شتراستار (Shatterstar) یا ددپول (Deadpool) کار کنم. حتی یک بازی با اقتباس از کوئیک سیلور (Quicksilver) محتمل است.

بازی No More Heroes 3

خالق No More Heroes همچنین در مصاحبه‌ی دیگری در گذشته اعلام کرده بود که اکتیویژن از او خواسته تا یک بازی بر اساس این شخصیت جنجالی بسازد اما در نهایت این برنامه‌ها هیچ وقت به نتیجه نرسیدند. سودا بیان کرد:

این چیزی است که بسیاری از مردم احتمالا از آن خبر ندارند. بیش از یک دهه‌ی پیش، کمپانی اکتیویژن در برهه‌ای به من مراجعه کرد تا یک بازی با محوریت شخصیت ددپول برای آن‌ها بسازم. در واقع این مدتی پس از انتشار اولین بازی No More Heroes اتفاق افتاد. بدیهی است که آن بازی هرگز به نتیجه نرسید و در مراحل اولیه ناکام ماند، اما من در آن زمان ایده‌های بسیار جالبی برای آن داشتم.

حال باید دید که گوییچی سودا با توجه به ابراز علاقه‌ی خود به ساخت بازی براساس شخصیت‌های مارول، بالاخره این اتفاق را رقم می‌زند یا خیر.

منیع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سازنده‌ی No More Heroes از ملاقات‌های خود با مارول می‌گوید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala