یعنی اگر شما این بازی را برای کنسول نسل ۸ خود خریداری کردید و ناگهان یک کنسول نسل ۹ خریدید، به روزرسانی آن برای شما رایگان خواهد بود. این خبر برای مدتی است که عرضه شده است. حال با تأیید رسمی شرکت سازنده دیگر خیال کاربران راحت خواهد بود.

تکلند تعدادی موارد دیگر را برای این بازی تأیید کرد. اول اینکه بازی دایینگ لایت ۲ به طور کامل قابلیت کوآپ (Co-op) خواهد داشت. همینطور اینکه تمام دستاورد بازیکنان در این بازی با رأی بازیکنان تعیین می‌شود که بدست چه کسی بیافتد. البته در نهایت میزبان (Host) بازی تصمیم گیرنده اصلی است.

دایینگ لایت 2

یکی از موارد مهم قابلیت کراس پلتفرم (Cross Platform) و کراس جن (Cross Gen) است. با مورد اول شما با دو کنسول متفاوت می‌توانید با یکدیگر بازی کنید. مورد دوم در مورد دو کنسول از یک شرکت ولی نسل‌های مختلف است. حال این دو قابلیت در زمان عرضه بازی وجود ندارند. البته با توجه به برنامه پشتیبانی طولانی مدت تکلند از این بازی احتمال دارد در آینده به آن اضافه شود.

  • بازی دایینگ لایت ۲ حداقل ۵ سال پشتیبانی پس از عرضه خواهد داشت.

بازی دایینگ لایت ۲ بعد از تأخیر و مشکلات بسیار قرار است به زودی عرضه شود. نسخه پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر این بازی در اواخر بهمن ماه منتشر خواهند شد. از طرفی نسخه ابری برای سوییچ نیز تا اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد.

طبق اطلاعات عرضه شده، بازی دایینگ لایت ۲ بسیار بزرگ و مهیج‌تر از شماره ۱ است. از طرفی در آن عناصر جهان باز و پارکور بسیار مشهود است. همینطور اینکه تیم سازنده تلاش بسیاری کرده تا بتواند توجیهی برای تأخیرها داشته باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این بازی می‌تواند انتظارات را برآورده کند یا نه.

منبع: Destructoid.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ارتقای Dying Light 2 برای کنسول‌های نسل نهم رایگان خواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala