جزییات بیشتری از کنسول‌های Sega و Atari منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot ، به تازگی جزییات جدیدی از نحوه پیش‌خرید کنسول‌های Sega و Atari منتشر شده است. این دو کنسول‌، بازسازی دو کنسول قدیمی این دو شرکت هستند. پیش‌خرید آنها از اوایل مردادماه آغاز می‌شود.

در 6 مردادماه پیش‌خرید این دو کنسول در اکثر فروشگاه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. دقیقا مشخص نیست که چه زمانی در بازار عرضه خواهند شد اما شایعاتی وجود دارد که زمان عرضه این دو کنسول را زمستان سال جاری اعلام می‌کند. در مورد قیمت آنها نیز در طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این دو کنسول به همراه تعداد زیادی عنوان بازی از پیش تهیه شده، عرضه خواهند شد. برای کنسول Sega حدود 85 عنوان بازی تهیه شده است که در میان آنها می‌توان به بازی‌های Sonic & Knuckles, Mortal Combat II, Phantasy Star II و Comix Zone اشاره کرد. شما می‌توانید لیست کامل این عناوین را در اینجا مشاهده کنید.

این کنسول مجهز به خروجی 720P HDMI و دو پورت برای دسته‌های سیم دار است. دو دسته بی‌سیم نیز کنسول را همراهی می‌کنند.

    

(برای مشاهده در سایز اصلی، روی تصاویر کلیک کنید)

کنسول Atari نیز به همراه 120 عنوان بازی عرضه خواهد شد. از بین آنها میتوان به Space Invades و  Centipedeاشاره کرد. لیست کامل این بازی‌ها را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید. این کنسول نیز به مجهز به یک پورت 720P HDMI و دو پورت دسته بازی است. دو دسته بیسیم نیز کنسول بازی را همراهی خواهند کرد.

    

(برای مشاهده در سایز اصلی، روی تصاویر کلیک کنید)

از دو کنسول Atari و Sega، نسخه‌های دیگری نیز ساخته شده است که توسط شرکت Atgames طراحی و عرضه‌ خواهند شد. از نسخه‌های دیگر این دو کنسول می‌توان به نسخه‌های قابل‌حمل آنها اشاره کرد. شما می‌توانید در روزهای آینده، انواع مختلف این کنسول به همراه قیمت و زمان عرضه را در وبسایت AtGames مشاهده کنید.

در روز گذشته نیز شرکت Atari جزییات بیشتری از کنسول جدید خود که بازسازی شده کنسولی به قدمت بیش از 20 سال است، منتشر کرده است. نام این کنسول AtariBox است و طبق گفته آتاری، این کنسول هم بازی‌های مدرن و هم بازی‌های کلاسیک را اجرا خواهد کرد. تصاویر و جزییات بیشتر این کنسول را به گزارش ‌پردیس‌گیم ببینید.

منبع متن: pardisgame