به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، امروز آپدیت جدیدی برای عنوان Sniper Elite 4 منتشر شد که بخشی از محتوای آن رایگان و بخشی دیگر غیررایگان است. از محتوای اضافه شده می‌توان به فصل جدید DeathStorm در بخش داستانی اشاره کرد.

 "در فصل داستانی جدید، قهرمان بازی یعنی کارل فیربرن به خارج از خاک ایتالیا و پشت خطوط دشمن فرستاده می‌شود تا پروژه‌ای بنام DeathStorm را متوقف سازد. DeathStorm برنامه نازی‌ها برای پرتاب یک موشک هسته‌ای بر روی نیرو‌های متفقین است. فیربرن ماموریت دارد تا به مکان مخفی این موشک نفوذ کند و آن را از بین ببرد. طبق گفته تهیه‌کننده این بازی، از زمان Sniper Elite v2 این اولین بار است که بازیکن به سرزمین آلمان می‌رود. به تازگی تریلری از DLC جدید بازی منتشر شده است که جزییات بیشتری از آپدیت ارایه می‌دهد:


 دانلود SD - دانلود HD

همچنین آپدیت جدید سه سلاح جدید به همراه درجه سختی جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد. درجه سختی جدید دشمنان را بیش از پیش سرسخت خواهد کرد. به گفته توسعه‌دهنگان، بهینه‌سازی‌های دیگری نیز برای چالش برانگیز کردن بازی انجام شده است که لذت بازی را دو چندان خواهد کرد.

و در آخر این آپدیت دو نقشه جدید به بازی اضافه می‌کند که برای همه بازیکنان به رایگان دردسترس هستند. نام اولین نقشه Facility است و برای بخش Survival چند نفره طراحی شده است. دومین نقشه اضافه شده Bunker نام دارد و برای تمام حالت‌های چند نفره در دسترس است.

عنوان Sniper Elite 4 یک عنوان تیرانداری اول شخص است که از 26 بهمن 1395 برای PC, Xbox one و PS4 در دسترس است. این عنوان هنگام عرضه با استقبال خوب منتقدین مواجه شد بطوری که Gamespot نمره 10/8 را به آن داده بود. داستان نه‌چندان جذاب، ناهماهنگی در بازی و بخش چند نفره غیرجذاب از نقایص این عنوان بود ولی پیشرفت جدی نسبت به نسخه‌های قبلی در آن قابل مشاهده بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame