...تیمی اختصاصی در Bend Studio برای ساخت رویدادهای پویای Days Gone اختصاص یافته است

در حال حاضر می‌دانیم که در انحصاری آینده Bend Studio برای PlayStation 4 یعنی Days Gone انواع مختلفی از رویدادهای پویا اتفاق می‌افتد. برنامه‌نویس ارشد بازی آقای "دارن چیزام" به‌تازگی در مصاحبه با مجله GamesTM جزئیات جالبی در این رابطه منتشر کرده است. از صحبت‌های آقای چیزام اینگونه برداشت می‌شود که این رویدادهای پویا ظاهرا یکی از بخش‌های کلیدی بازی هستند تا آنجا که یک تیم  اختصاصی تنها با هدف ترکیب رویدادها و یافتن یک مکان درست برای پیاده‌سازی آنها در دنیای بازی اختصاص یافته است.

در ادامه با صحبت‌های دارن چیزام همراه باشید: "بله، در همه مراحل یک هدف خاص دنبال می‌شود -و همه آنها نیز یک نقطه پایان مشخص دارند- اما سیستم‌های متفاوت زیادی در Days Gone وجود دارد که در دنیای بازی پیاده‌سازی شده‌اند، و آنها بسته به نوع بازی و نحوه برخورد شما، عملکرد متفاوت بسیاری را از خود نشان خواهند داد."

"تله‌ای که با استفاده از طناب ساخته شده بود و در تریلر E3 به نمایش در آمد یک مثال برای توجیه بهتر این مسئله است و این تنها مورد نخواهد بود و موارد بسیاری وجود دارد که هنوز نشان داده نشده‌اند."

...تیمی اختصاصی در Bend Studio برای ساخت رویدادهای پویای Days Gone اختصاص یافته است

"ما در Bend Studio یک تیم اختصاصی در اختیار داریم که وظیفه ساخت این نوع رویدادها و پیاده‌سازی آنها در سراسر دنیای بازی، بسته به محل حضور بازیکن، اینکه در چه سطحی قرار دارد و چه کاری انجام می دهد را به عهده دارد. این اتفاقات فقط توسط انسان‌ها یا موجودات جهش‌یافته اتفاق نمی‌افتند، در برخی پای هر دو وسط می‌آید و در مواردی هم حتی حیوانات دخیل هستند."

"اینکه اینها چگونه با هم‌دیگر تعامل دارند به زمان حضور بازیکن در موقعیت‌ها بستگی دارد. زمان روز با جمعیت جهش‌یافته‌ها در دنیای بازی و همچنین میزان حضور مزدوران رابطه مستقیم دارد. اما مهم‌تر از همه - و اینکه همه این اتفاقات می‌توانند در هر نوع شرایط آب‌و‌هوایی اتفاق بیفتند - این است که ما رویدادهای پویای دیگری نیز خواهیم داشت مانند دونده‌ها، گرگ‌های آلوده و البته خرس‌های آلوده."

"این حیوانات جهش‌یافته اسکریپت شده نیستند (یعنی مواجه آنها با بازیکن از پیش تعیین شده نیست) حضور آنها در دنیای بازی به زمان روز، اینکه شما بعنوان بازیکن در حال انجام چکاری هستید و اینکه شرایط آب و هوا چگونه است، بستگی دارد. در مجموع، جهش‌یافته‌ها شب و محیط‌های مرطوب را ترجیح می‌دهند بنابراین این چیزی است که همیشه باید در نظر داشته باشید."

در میان صحبت‌های چیزام به نکته جالبی اشاره شد که باید دوباره به آن برگردیم. همانطور که خواندید او در صحبت‌های خود مواجه با رویدادهای پویا را وابسته به سطح بازیکن اعلام کرد و این یعنی احتمالا در Days Gone شاهد سیستم پیشرفت و سطح‌بندی به سطح عناوین نقش‌آفرینی خواهیم بود. Bend Studio هنوز در مورد این ویژگی صحبت نکرده ممکن است در آینده به آن اشاره شود.

تاریخ عرضه Days Gone هنوز اعلام نشده است.

منبع متن: pardisgame