شرکت بلیزارد تاریخ انتشار جدید‌ترین شخصیت بازی Overwatch را اعلام کرد.   شخصیت Doomfist در تاریخ ۲۷ جولای برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در نسخه‌ی منتشر شده Public Test Region بازیبازان نگاهی به شخصیت Doomfist و نقشش در داستان بازی داشته‌اند. این شخصیت با بقیه و به […]

تاریخ عرضه شخصیت Doomfist مشخص شد

شرکت بلیزارد تاریخ انتشار جدید‌ترین شخصیت بازی Overwatch را اعلام کرد.   شخصیت Doomfist در تاریخ ۲۷ جولای برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در نسخه‌ی منتشر شده Public Test Region بازیبازان نگاهی به شخصیت Doomfist و نقشش در داستان بازی داشته‌اند. این شخصیت با بقیه و به خصوص شخصیت‌های تهاجمی تفاوت دارد. حملات وی اکثرا از فاصله‌ی نزدیک می‌باشند. با استفاده از قابلیت Charging Fist او، بازیبازان می‌تواند حریف را به سمت دیواری پرتاب کنند و  باعث آسیب بیشتر به وی شوند.

ویژگی Rising Uppercut می‌تواند دشمنان را به هوا پرتاب کند و قابلیت Seismic Slam نیز محیطی ایجاد می‌کند که دشمنان به سمت آن کشیده می‌شوند. با استفاده از قابلیت Meteor Strike، وی با پرشی بلند به هوا می‌رود و مشت خود را بر محیطی که دشمنان در آن‌جا حضور دارند می‌کوبد. سازندگان برای مبارزه از فاصله دور این شخصیت نیز امکاناتی قرار داده‌اند. به طوری که دست دیگر وی به شکل یک Shotgun در می‌آید و می‌توان از فاصله به دشمنان شلیک کرد. در اینجا می‌توانید تریلر رونمایی از وی را مشاهده کنید.

نام اصلی این شخصیت Akande Ogundimu می‌باشد. وی یک مزدور است که به تازگی از زندان آزاد شده است. او دست راست خود را در Omnic Crisis از دست داده است و مدتی بعد یک دست سایبرنتیک پیشرفته جایگزین آن شد. وی استاد هنر‌های رزمی‌اش را به قتل رساند، دستکش او را برداشت و تبدیل به Doomfist بعدی شد. Ogundimu سرانجام توسط یک تیم ضربت Overwatch دستگیر شد و پس از فرار از زندان به سازمان Talon بازگشت.

بازی Overwatch ساخت شرکت بلیزارد در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شد. هم چنین توانست لقب “بهترین بازی سال ۲۰۱۶” از دید مراسم Game Awards را از آن خود کند و در تاریخ ۲۳ می ۲۰۱۷ نسخه‌ی Game of The Year Edtion آن نیز عرضه شد.

منبع متن: gamefa